یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد كه در محل فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار گرديدف رئيس هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد معرفی سید رحیم کاظمیشد.
در این جلسه طی حکم صادره از سوی آیت‌الله "احمد جنتی" دبیر شورای نگهبان کشور، "سید رحیم کاظمی" به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد معرفی شد.
كاظمي برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئيس هيأت نظارت بر انتخابات برگزيده شد که از سوابق وی فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان دورود و خرم‌آباد، رئیس هیأت نظارت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده‌ و رئیس دادسرای ویژه روحانیت استان است.
همچنین در این جلسه "محمد‌ولي حیدروند" و "كوروش بيرانوند" نيز به عنوان اعضاي جديد هیأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد معرفی شدند.
فرماندار خرم‌آباد در اين جلسه گفت: انتخاب وجه تمايز بشر با ساير مخلوقات مي باشد و اگر ما بخواهيم بشر را با ساير مخلوقات مقايسه نماييم يكي از مهم‌ترين وجوه تمايز او داشتن حق انتخاب مي‌باشد.
 "حبيب‌الله  خجسته‌پور" اظهار داشت‌: آن‌جايي كه امام حسين (ع) شعار هيهات من الذله را سر داد، در اصل دست به يك انتخاب زد و ما به عنوان اين كه داعيه پيروي از آن حضرت را داريم بايد در تمام انتخاب‌هاي خود چه اجتماعي و چه سياسي و چه اقتصادي با الگو قرار دادن ايشان دست به انتخاب بزنيم‌.
وي گفت: اگر امروز به مناسبت بحث انتخابات هيأت نظارت و هيأت اجرايي در كنار هم قرار دارند، اين بيانگر همان شكل و سطح اول تحقق شعار سال است‌.
فرماندار خرم آباد در ادامه بيان داشت: فردا روزي كه مردم به پاي صندوق‌هاي رأي خواهند آمد اين هم بيانگر همدلي و هم زباني بين مردم است و زماني كه ما در كنار مشاركت مردم انتخابات را برگزار نماييم شكل سوم همدلي و هم‌زباني ملت و دولت محقق خواهد شد‌.
خجسته‌پور  تصريح كرد: ما به عنوان مجريان انتخابات تمام تلاش‌مان اين است كه با نظارت نمايندگان هيأت نظارت شوراي نگهبان كه در حقيقت يكي از اركان تضمين جمهوريت و اسلاميت اين نظام هستند انتخاباتي سالم را برگزار كنيم.
وي با بيان اين كه بايد انتخاباتي را برگزار كنيم كه در آن تعبير مقام معظم رهبري كه فرمودند رأي مردم حق‌الناس است رعايت شود‌.، افزود: بر آنيم كه رأي مردم و بنا به فرموده امام راحل اين انديشه مردم را كه ميزان است نگهداري نماييم و به اهلش بسپاريم‌.
فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: همه‌ي كانديداهايي كه مراحل تأييد را بگذرانند و در فهرست نهايي قرار گرفته باشند براي ما محترم و ارزشمند خواهند بود و ما حق نداريم به نيابت از مردم و به عنوان تكليف شرعي در مورد آن‌ها تصميم‌گيري نماييم‌.
خجسته‌پور افزود: البته اين موضوع فقط در جابه‌جا نمودن رأي نيست، بلكه استفاده از امكانات دولتي براي تغيير رأي مردم هم نوعي خيانت در امانت است‌.
فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: چنانچه دستگاه‌هاي اجرايي و حمايتي ما در كنار خدماتي كه وظيفه ذاتي آنها مي‌باشد جهت ارائه آن خدمت يك شرطي مثل هواداري از يك كانديداي خاص را قرار دهند اين هم خيانت در امانت است.
خجسته‌پور افزود‌: اگر ما از تلفن دولتي‌، از خودرو دولتي و ساعت كار اداري به نفع يك كانديداي خاص استفاده كرديم اين هم خيانت در امانت است‌.
فرماندار گفت‌: همان طور كه امام راحل فرموند اين مردم از مردم دوران حضرت رسول براي من ارزشمندتر هستند‌، خود مي دانند چگونه بايد انتخاب نمايند و ما وظيفه نداريم امكانات و رانت خود را در اختيار كس خاصي قرار دهيم‌.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به كساني كه تمايل دارند براي انتخابات سال جاري كانديدا شوند گفت‌: ما هم به مانند هيأت نظارت در حال رصد فعاليت اين افراد و نگران عده‌ي قليلي هستيم‌.
وي  در تكميل گفته‌هاي خود گفت: ما نگران آن عده‌اي هستيم كه ادعا دارند مي‌خواهند براي مملكت قانون‌گذاري كنند و خود در حال قانون‌شكني هستند‌.
 خجسته‌پور در پايان گفت: قطعا  هيات اجرايي و هيأت نظات به اين موضوعات رسيدگي خواهند كرد اما اين افراد مطمئن باشند مردم در روز انتخابات پاسخي زيبا به اين قانون‌شكنان خواهند داد.
 اسامي اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات خرم‌آباد اعلام شد/ كانديداهاي قانون‌شكن، روز انتخابات پاسخي زيبا مي‌گيرند
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1394-08-07 15:56
بسیار زیبا و سنجیده گفتند فرماندار محترم
نقل قول کردن
#2 میثم هاشمی 1394-08-07 19:51
انتصابات شایسته ای صورت گرفته
نقل قول کردن
#3 ياور مهران 1394-08-07 20:04
معضلات حال و آينده بسيار شيوا، رسا و پرمفهوم عنوان شدند؛ اميدست كانديداها و مسؤلينى كه خود را مجزا مي دانند نيز متوجه شوند؛ على الخصوص شهرداران كه بيشترين امكانات و تجهيزات را در اختيار دارند و بالطبع امكان فرصت طلبى توسط مجموعه تحت امرشان بسيار بالاست...
نقل قول کردن
#4 عزیزی 1394-08-08 12:23
ممنون از اقای سپهوند .هیات نظارت مناسبی انتخاب نموده اید مخصوصا اقای کورش بیرانوند
نقل قول کردن
#5 عزیزی 1394-08-08 17:44
از حسن انتخاب ایت الله جنتی متشکریم .
نقل قول کردن
#6 سينا 1394-08-08 20:49
بسيار بسيار درست فرمودن
نقل قول کردن
#7 مسجد علوی 1394-08-13 09:24
با سلام و تشکر از پایگاه خبری یافته :
با تشکر از شورای محترم نگهبان مرکز و هیات نظارت لرستان.
انتخاب آقای حاج کوروش بیرانوند برای شهرستان خرم آباد باعث افتخار گردید.انشااله که موفق باشید.
دوستان مسجد علوی
نقل قول کردن
#8 مقیم تهران 1394-08-13 09:29
با سلام
برادر بسیجی جناب آقای حاج کوروش بیرانوند
انتخاب شما به عنوان عضو هیات نظارت شهرستان خرم آباد تبریک می گوییم
انشااله که موفق باشید.

دوستانت در مسجد جواد الائمه ع
نقل قول کردن
#9 داود جمشیدی 1394-09-07 18:34
با سلام و احترام. انتخاب شایسته حاج کوروش بیرانوند بسیجی و فردی باایمان و انتخاب شایسته ایشان بعنوان عضو هیئت نظارت شورای خرم آباد تبریک عرض میکنم .
نقل قول کردن
#10 امیر ،ح 1394-09-19 20:01
السلام علیک یا بقیه الله فی الرضه
سلام برصاحب الزمان و نائب بر حقش امام خامنه ای
و همچنین تبریک بر رهبر عزیز و مردم ولایت مدار و ولایت مند خته شهید پرور و عشاق شهادت استان لرستان بر انتصاب به بجا و هوشمندانه جناب حضرت ایت الله جنتی برادر بسیجی و ولایی پیرو امام و رهبری حاج کورش بیرانوند را تبریک و تهنیت ب پیشگاه حضرت صاحب زمان عرض میکنیم
ان شاءالله که مسئولین استان بصیرت حاج اقا بیرانوند رو داشته باشن
ومنه الله توفیق
یاعلی
نقل قول کردن
#11 بسیجی 1394-09-24 10:52
سایت محترم یافته ضمن قدردانی از اطلاع رسانی بموقع شما.
خبر انتخاب حاج کوروش بیرانوند برای ما هم مسرت بخش بود.اما خدا وکیلی حق ایشان بیشتر از اینها می باشد چرا که زحمات که ایشان کشیده اند(هرچند برای رضای خدا بود)اما حق ایشان بیشتر اینها بوده است
نقل قول کردن
#12 کوروش بیرانوند 1394-09-27 02:12
با تشکر از ابراز لطف و محبت همه دوستان و همشهریان عزیزم امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای منویات مقام معظم رهبری و با نصب العین قرار دادن قانون بتوانم به تکلیف خود عمل نموده و در این مسیر خطیر محتاج دعای خیر همه همشهریان ولایتمدارم میباشم. کوروش بیرانوند.
نقل قول کردن
#13 حشمت اله رومیانی 1395-12-13 12:45
انتخاب برادر عزیز وبسیجی محترم جناب حاج کوروش بیرانوند و همچنین آقای حیدروند تبریک عرض میکنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا