یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كار شمارش آراء چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد در شعبه‌هاي اخذ راي ادامه دارد.

 

به گزارش يافته، با توجه به هم‌زماني انتخابات چهارمين دوره شوراي شهر و يازدهمين دوره رياست جمهوري، زمان بيش‌تري صرف شمارش آرا خواهد شد و با توجه به اولويت شمارش و اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري، پيش‌بيني مي‌شود نتايج نهايي انتخابات شوراي شهر خرم‌آباد تا ساعت 21 اعلام شود.

به گزارش خبرنگار يافته مستقر در فرمانداري خرم‌آباد، تا ساعت يك بامداد، صندوق‌هاي شمارش شده در روستاها و بخش‌ها كه تعداد آرا كم‌تري دارند در حال تحويل به مراجع ذي‌ربط هستند و نتايج هر صندوق با حضور نماينده داوطلبان به آن‌ها اعلام مي‌شود.

 

 

* توضيح تكميلي: صبح روز يك‌شنبه شمارش آراء حوزه خرم‌آباد به پايان رسيده اما هنوز صوت‌جلسه‌ها امضاء نشده و به تاييد نرسيده است. به محض انجام اين مهم، نتايج نهايي اعلام مي‌شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 قدرت الله فولادوند 1392-03-26 09:51
انتخابات ریاست جمهوری خوب بود.اما متاسفم که در انتخابات شورا ها حتی نمایندگان دستگاه های نظارتی خودشان از تقلب کردن آبایی نداشتند حتی در یک مورد برادر یکی از کاندیدا که خود ناظر بور با تعداد زیادی تعرفه شناسایی ولی به خاطر خدا بخشیده شد.متاسفانه از این که رای خریداری میشد من نمیدانم چرا انتخاب شدن در شورا اینقدر قیمتش گران است. کسی هم جواب مرا نمیدهد. واقعا فرمانداری گل کاشت
نقل قول کردن
#2 سیاوش کرمی 1392-03-27 04:52
جای تاسف است که بعد از گذشتن سه روز از روز انتخابات هنوز نتایج رسمی وقطعی شمارش ارا در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر خرم اباد هنوز از طرف مراجع زی ربط اعلام نشده است ؟
ایا این به مضحکه گرفتن مردمی نیست که با ان همه شور و نشاط و انجام فریضه تکلیفی که رهبر معظم بر دوش انها گذاشته در این روز حضوری کم نظیر داشتند؟بنده سه روز است که پیگیر نتایج چه از طریق رسانه ملی استانی (شبکه افلاک) چه جراید و چه در وبلاگ های خبری استان هستم اما بهترین و اخرین و اولین خبری که توانستم بیابم همین توضیح امضاء نشدن صورت جلسات بود!!!!!
این اشخاص تشریف ندارند یا صحت موضع رای گیری مورد تردید است؟ به هر دلیل روشن نمودن وضعیت نتایج شمارش و صحت ان حق مردم شرکت کننده در رای گیری است!حتی خود اشخاص کاندید هم بصورت غیر رسمی وشفاهی بعضا مطلع هستند و هنوز هیچ جوابی برای مردم ندارن!!!!
_________________________________
سلام. شما اخبار آرشيو سايت را سرچ كرده‌ايد در صورتي كه در صفحه اصلي يا در ستون پربازديدترين اخبار، خبر جديدي در مورد شوراي شهر خرم‌آباد وجود داشت
متاسفانه خبرنگاران نيز اجازه ورود به فرمانداري را ندارند!
نقل قول کردن
#3 سیاوش کرمی 1392-03-27 04:54
با پوزش از مدیر سایت بنده دو بار نظر ارسال کردم اگر اشتباه نشده باشد به صلاح دید خودتون درج کنید ...ا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا