یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل امور بانوان استاندار لرستان و شماری از بانوان کارآفرین و بازرگان استان در اتاق خرم‌آباد تشکیل شد، بر راه‌اندازی کانون زنان بازرگان لرستان تأکید گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاف خرم‌آباد، مسوول امور تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد هدف از برگزاری این جلسه را فراهم نمودن مقدمات تشکیل کانون زنان بازرگان در لرستان عنوان کرد.
سپیده کوشکی به افزایش تعداد بانوان کارآفرین لرستان طی سال‌های اخیر که در فعالیت‌های اقتصادی موفق ظاهر شده‌اند، اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود: تشکل کانون زنان بازرگان استان بتواند با تکیه بر پتانسیل زنان توانمند لرستان، بستری مناسب برای شکوفایی اقتصادی استان در عرصه کار و فعالیت اقتصادی فراهم نماید.
كمك به افزايش نقش و سهم زنان در فعاليت‌هاي اقتصادي كشور از طريق ارتقاي سطح علمي، تخصصي و فني زنان در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، ايجاد بسترهاي مناسب كسب و كار براي زنان، ايجاد تسهيلات و امكان براي حضور فعال‌تر زنان در عرصه‌هاي اقتصادي و بين المللي و... از دیگر اهداف تشکیل کانون زنان بازرگان است، که وی به آن‌ها اشاره کرد.
 
 
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:
پی‌گیر کار شما هستم و تا کسب نتیجه در کنارتان می‌مانم
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان نیز در این جلسه خطاب به بانوان بازرگان استان گفت: تا کسب نتیجه در کنار شما هستم.
لیلا سلاح‌ورزی از تلاش اتاق خرم‌آباد برای تشکیل کانون بانوان بازرگان لرستان قدردانی کرد و گفت: خوشحالم که امروز شاهد گردهمایی جمعی از بانوان فعال در عرصه‌ی اقتصاد لرستان هستم؛ چرا که با دیدن این عزیزان خستگی یک سال و دو ماه فعالیتم در عرصه‌ی بانوان برطرف گردید.
وی با تأکید بر این که درب اتاق مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به روی زنان بازرگان استان باز است، افزود: از همین جا اعلام می‌کنم اگر در زمینه‌ی طرح و همکاری به کمک بنده نیاز داشتید، کافی است مرا در جریان امور قرار دهید تا با تمام توان از شما حمایت کنم.
سلاح‌ورزی خطاب به بانوان بازرگان استان گفت: پیگیر کار شما هستم و تا کسب نتیجه در کنارتان می‌مانم.
وی از توانمندسازی زنان در عرصه‌های مختلف به عنوان اولین اولویت امور بانوان استانداری لرستان نام برد و اضافه کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را آغاز نمودیم و توانمندسازی بانوان کارآفرین استان را نیز در دستور کار داریم و برای اجرایی کردن آن نیازمند هماهنگی و همکاری دو طرفه هستیم.
 
معاون جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد:
ضرورت تشکیل هولدینگ توسط بانوان بازرگان لرستان
معاون جهاد دانشگاهی لرستان، تشکیل هولدینگ توسط بانوان بازرگان استان را ضروری دانست.
سمیه قربانی در این جلسه اظهار داشت: اگر زنان بازرگان لرستان می‌خواهند موفق باشند، باید به سمت قوی کردن خود و تشکیل هولدینگ پیش بروند.
وی خطاب به بانوان بازرگان حاضر در جلسه گفت: قدرت ما چند برابر می‌شود اگر هولدینگ باشیم؛ چرا که به واسطه‌ی آن موفقیت افزایش می‌یابد و ریسک، سرشکن می‌شود.
معاون جهاد دانشگاهی لرستان بر طراحی و اجرای مدلی کارآمد توسط زنان بازرگان استان تأکید کرد و افزود: بانوان بازرگان لرستان باید به همدیگر کمک کنند تا با هم‌افزایی کارها و برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.
وی، افزایش تعداد اعضا را موجب بالا بردن قدرت تشکل دانست و گفت: اگر عضوگیری بانوان بازرگان را فعال کنیم، می‌توانیم به سمت انتخابات برویم.
معاون جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: برای تشکیل کانون بانوان بازرگان استان نباید به فکر منافع شخصی بود، چرا که اگر به درستی شکل بگیرد نتایج مفید و سود آن نصیب همه‌ی زنان خواهد شد.
قربانی؛ تجاری کردن محصول، آشنایی بانوان با هم و استفاده از تجربیات یکدیگر را از مزایای کار تشکلی برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل کانون بانوان بازرگان در لرستان به بهبود اوضاع خوش‌بین هستیم.

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1394-03-25 14:28
هولدینگ؟؟
الان تمام شرکتهای بزرگ لرستان رو هم کنار هم بزاریم از داخلش نمیشه یه هولدینگ (شرکت مادر تخصصی) بیرون آورد :-)
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1394-03-27 22:53
سلام خانم مهندس قربانی
بنظرم جهاد دانشگاهی بیشتر به فکر درامدزایی برای خودش است تا هولدینگ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا