یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در شرايطي كه هفته گذشته ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي و محمدرضا اماني سرپرست اداره كل ميراث فرهنگي لرستان به اتفاق علي‌سيف سپهوند مجري پروژه پارك صخره‌اي از روند تكميل اين هتل ديدن كردند تا هر چه زودتر مشكلات آن برطرف شده و افتتاح شود (براي مشاهده خبر اين‌جا كليك كنيد)، روز دوشنبه 7 اردي‌بهشت 1394 روز‌نامه‌ "كار و كارگر" در صفحه 2 اقدام به انتشار آگهي ابلاغ اجرائيه اين هتل كه تا كنون 19 سال از زمان شروع به كار آن آغاز شده و هنوز به بهره‌برداري نرسيده است، نمود.
به گزارش يافته، در متن ابلاغ اجرائيه منتشر شده در اين روزنامه سراسري كه مسوول اجراي واحد اسناد رسمي خرم‌آباد از طرف بانك صنعت و معدن تهران آن را منتشر كرده است، به سپهوند مالك پروژه و سازمان مسكن و شهرسازي لرستان 10 روز فرصت داده شده تا در خصوص بازپرداخت مبلغ 4 ميليارد و 143 ميليون تومان اين بانك، اقدام مقتضي صورت گيرد.
نكته عجيب اين‌جاست كه براي مدتي مسووليت هتل از سپهوند به پيمانكاري ديگر داده شده بود و وي دوباره از بهمن 1393 كارش را روي اين پروژه از سر گرفت اما تاريخ مندرج در اين آگهي 12 بهمن 1393 را نشان مي‌دهد، يعني زماني كه وي دوباره اين پروژه را تحويل گرفته است!
تصوير مطلب مندرج در روزنامه:
 آگهي ابلاغ اجرائيه هتل صخره‌اي خرم‌آباد صادر شد/ فرصت 10 روزه به بهره‌بردار و بنياد مسكن
 

رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1394-02-08 16:06
پس این 19 سال چکار میکردن؟ چرا کسی جوابگو نیست .
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-02-08 23:32
باید خیلی زودتر از اینها اجراییه صادر می شد، آبروی شهرمون با نساختن این هتل رفت، شده نماد عقب ماندگی شهر، به قول یکی از مسولین، هر سرمایه گذاری که میاد تو شهر اینو میبینه، فرار میکنه. مدیر هتل بروجرد تو تپه چغا تونسته که سر فرصت پروژه رو تحویل داده و وام هایی رو که برای پروژه گرفتن همونجا خرج کردن
نقل قول کردن
#3 همشهری 1394-02-09 22:38
وامشو گرفته جایی دیگه سرمایه گذاری کرده
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1394-02-10 12:26
بهتر
شاید بعد از مزایده این پروژه به دست کسی افتاد که بغیر از فکر منافع خودش، فكر آبروي شهر و درد مردم هم باشه
نقل قول کردن
#5 ارخش 1394-02-10 21:31
یافته جون از تو بعیده ها
مسکن و شهرسازی؟!!!!
چند ساله همچنین سازمانی نداریم!!!!
____________________________
يافته: تصوير آگهي منتشر شده در را نشريه كه مشاهده مي‌كنيد؟ به همين نام اشاره كرده است. احتمالاً منظور سال‌هاي قبل بوده يعني زماني كه اين نهاد وجود داشته است.
ساخت اين هتل آن‌قدر زمان برده كه چند اداره به تاريخ پيوسته‌اند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا