یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان لرستان تنظیم قراردادهای کارگری را منشاء اختلاف کارگر و کارفرما حسين‌رضا دلفان رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان لرستانعنوان کرد و گفت: متأسفانه قراردادهای منعقد شده براساس قانون نوشته نمی‌شود که ما با آموزش‌های لازم این مشکل را مرتفع خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، حسین‌رضا دلفان در جلسه در جلسه‌ی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان از کارگر به عنوان زیربنای تولید نام برد و افزود: باید از جامعه‌ی کارگری حمایت کرد و برای تحقق این امر از دستگاه‌های اجرایی لرستان انتظار حمایت و همراهی داریم.
رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان لرستان با بیان اینکه اعطای تسهیلات بانک‌ها به سرمایه‌گذاران با اخذ وثیقه، اسناد تجاری و ضامن معتبر صورت می‌گیرد، افزود: متأسفانه به محض تعویق اقساط، بانک‌ها بر روی هر سه گزینه فشار می‌آورند.
دلفان گفت: از بانک‌ها انتظار داریم به میزانی که استحقاق دارند اقدام کنند و بر یک گزینه فشار قانونی اعمال کنند.
وی با تأکید بر اینکه مواد اولیه و ماشین‌آلات هیچ کارخانه‌ای را توقیف نکرده‌ایم، افزود: نمونه‌ی بارز آن شرکت پارسیلون است که با وجود احکام صادره، همواره در راستای حمایت از این واحد عمل کرده‌ایم و نگذاشته‌ایم چرخ تولید این کارخانه از چرخش باز بماند.
 
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان: 
برای سرمایه‌گذاری جدید، واحدهای تولیدی جدید معرفی نشود
مدیر شعب بانک ملی لرستان گفت: برای سرمایه گذاری جدید واحدهای تولیدی جدید معرفی نشود و همان واحدهای غیرفعالی که در تملک بانک‌ها هستند معرفی و برای جذب سرمایه‌گذار در مزایده شرکت داده شوند.
غلام‌رضا ساکی ادامه داد: زمانی‌که بانک‌ها ناگزیر از اقامه‌ی دعوا علیه بدهکار می‌شوند، ابتدا اعیان و ماشین‌الات توقیف شود تا به روند تولید ضربه نزند و این می‌تواند کمکی به واحدهای تولیدی بدهکار تلقی شود.
وی افزود: عموم کسانی که متقاضی وام و تسهیلات بانکی هستند چک برگشتی، بدهی مالیاتی و تأمین اجتماعی دارند که همین مسأله مشکلاتی را به وجود آورده است. 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بسیجی 1394-01-28 01:55
:sigh: ریاست محترم دادگاههای عمومی و انقلاب استان
باسلام وخداقوت
متاسفانه بعضی از قضات یا دادیاران با مردم برخورد مناسبی ندارند و اخلاق اسلامی رو رعایت نمیکنند, بعنوان یک بسیجی از این برخوردها ناراحتم, مگه میشه با هر صحبت محترمانه یا سوال, به انتظامات بگیم این شخص بازداشته, حالا چه شاکی باشه وچه متهم, باید کرامت اشخاص حفظ بشه, انشالله با درایت و بزرگواری این قضیه رو گوشزد فرمایید تابرابرفرمایشات آیت اله لاریجانی هم حبس زدایی بشه هم شان همه حفظ بشه,.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا