یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از جریمه یک شرکت تعاونی به دلیل عرضه خارج از شبکه 8 هزار کیلو پرتقال تخلف یک شرکت تعاونی به خاطر عرضه خارج از شبکه ۸ هزار کیلو پرتقال در لرستانخبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، محمد ولدی گفت: به دنبال بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان 7 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: یکی از این پرونده‌های تخلفاتی مربوط به یک شرکت تعاونی بوده که اقدام به عرضه خارج از شبکه 8 هزار کیلوگرم پرتقال تامسون کرده است.
مدیر  نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: این شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه متخلف شناخته و پرونده تخلفاتی به میزان ۲۴۰ میلیون ریال برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
ولدی همچنین از جریمه یک شرکت پخش سبوس به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد و یادآور شد: این واحد نیز اقدام به عرضه خارج از شبکه ۲۵ هزار کیلوگرم سبوس کرده بود که با متخلف شناخته شدن آن پرونده تخلفاتی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال برای این واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی همچنین به تشکیل پرونده تخلفاتی برای 3 شرکت پخش آرد خبازی به دلیل عرضه خارج از شبکه ۱۵۷ کیسه آرد اشاره کرد و بیان داشت: برای این 3 شرکت نیز پرونده تخلفاتی به میزان ۸۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
مدیر  نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همچنین برای یک محل خدماتی پارکینگ خودرو نیز به دلیل اضافه دریافتی خدمات پارک از 3 هزار دستگاه خودرو پرونده تخلفاتی به میزان ۴۲ میلیون ریال تشکیل شد.
ولدی یادآور شد: یک شرکت فروش رایانه و قطعات الکترونیکی و لوازم‌التحریر نیز به دلیل فروش 2 هزار و ۴۰۰ حلقه CD و ۱۵ دستگاه اسپیکر قاچاق متخلف شناخته شد و پرونده تخلفاتی به میزان ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برای آن تشکیل و به تعزیرات معرفی شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1394-01-17 22:54
خدائیش امسال بازرگانی خرم آباد در بحث میوه شب عید خیلی بد عمل کرد ، پرتقال تامسون عرضه کرده بود هر عدد 2 کیلو وزن داشت و البته بیشترشون خراب و سرما زده بودند ، سیب هم که خیلی کج و بدقیافه بودند
نقل قول کردن
#2 آرد 1394-01-18 12:25
خداییش چطور روشون ميشه این حرفا رو میزنن؟
نقل قول کردن
#3 دریکوند سام 1394-01-18 15:05
نظارت تعطیل بود. ماخریدم کیلوی هفت هزار. مردم هم میدانند خواهش داریم از مطبوعات وسایتهای استان بخاطرپول مسئولي را بزرگ نکنند بخدا مردم ميدانند كدام مدیرعملکردش خوب هست کدام نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا