یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در سفر یک روزه به الیگودرز، عصر يك‌شنبه ضمن بررسی طرح‏‌های عمرانی و تولیدی این شهرستان، از پروژه راه‌آهن ازنا به الیگودرز و اصفهان ديدن کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند در این بازدید اظهار داشت: فاز نخست راه‌آهن ازنا به الیگودرز به طول 30 کیلومتر آغاز شده و این پروژه پیشرفت و روند مطلوبی داشته است.‌
وی در بازدید خود از طرح‌‏های عمرانی و تولیدی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر طرح‌‏های عمرانی، تولیدی و زیرساختی زیادی در شهرستان الیگودرز در حال اجراست که یکی از این طرح‏‌ها گاوداری شیری 2 هزار رأسی است که توسط شرکت شیر پگاه در این شهرستان راه‌‏اندازی می‌‏شود.
هوشنگ بازوند ادامه داد: این طرح در روستای سور الیگودرز در زمینی به مساحت 41 هکتار احداث می‏‌شود، این در حالی است که موافقت اصولی این پروژه دامپروری طی شده و پروانه تأسیس آن صادر شده است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح به طور میانگین 50 تن شیر در روز به صورت صنعتی و همچنین تأمین بخشی از گوشت قرمز استان انجام می‏‌شود.
 بازديد استاندار لرستان از بيمارستان فارابي اليگودرز

استاندار لرستان در راس هياتي متشكل از معاونين خود و برخي از مديران اجرايي استان و به اتفاق دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از بيمارستان در دست احداث فارابي اليگودرز بازديد كرد.

استاندار لرستان در اين برنامه از قسمت‌هاي مختلف بيمارستان 96 تختخوابي فارابي اليگودرز كه به جاي‌گزيني بيمارستان امام جعفر صادق(ع) اين شهرستان احداث گرديده و در حال حاضر از پيشرفت فيزيكي 98 درصدي برخوردار است بازديد كرد و در جريان روند احداث اين بيمارستان قرار گرفت.

در اين بازديد استاندار لرستان و معاون عمراني ايشان ازكيفيت ساخت اين بيمارستان ابراز نارضايتي كرده و دستورات لازم در جهت رفع اشكالات آن را صادر كردند.

دكتر ساكي نيز در اين بازديد اشكالاتي همچون نامناسب بودن نماي بيروني، ناكافي بودن فضاي اورژانس، فقدان فضاي سبز، فقدان بخش‌هاي اساسي همچون سوختگي‌، CT SCAN و ... را از ايرادات عمده ي اين بيمارستان برشمرد و از استاندار لرستان تقاضا كرد كه قبل از بهره‌برداري، اين ايرادات توسط مجري پروژه رفع گردند.

كلنگ احداث اين بيمارستان 20 سال پيش به زمين زده شد و پس از اجراي فوندانسيون روند اجراي آن متوقف گرديد و سپس از 5 سال پيش مجددا با تزريق اعتبارات لازم، روند ساخت آن مجدداً فعال شد و هم اكنون با برخورداري از 98 درصد پيشرفت فيزيكي در شرف افتتاح و بهره‌برداري است.

 بازديد استاندار لرستان از بيمارستان فارابي اليگودرز

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1394-01-17 07:36
دامپروری سور از پروژه های گذشته است جدید نیست
نقل قول کردن
#2 سجاد 1394-10-04 13:00
بیمارستات وراه اهن از جمله پروژه های مهم وتعطیل شده ایی بودند که در دوره اقای رحمانی جان دوباره گرفتند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا