یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با هدف تسهیل صادرات از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
به گزارش یافته، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیئت تجاری و دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازار‌های صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالا‌های صادراتی کشور جهت افزایش ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه نمایندگانی از لرستان از جمله اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان، شرکت بایر افلاک، شبکه فروش آبزیان لرستان، نساجی بروجرد، عنران توسعه الیگودرز و... میزبان عموم مردم و بازدیدکنندگان خواهد بود.
گفتنی است؛ رویداد ایران اکسپو ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.
 



خبر: قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 بازگیر 1402-02-18 13:13
اگر خرم‌آباد کارگران باسواد و دلسوز و مدیران خلاق و کارآفرینی داشت الان بزرگترین کارخانه نخ ریسی خاورمیانه یعنی پارسیلون هم باید در این نمایشگاه حضور داشت یکی از بزرگترین کارخانجات ایران که ۴ هزار کارگر داشت و ۳ شیفت کار می‌کردند ایکاش افراد تحصیلکرده و سالم را از طریق آزمون در پارسیلون استخدام می‌کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا