یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سال ١٣٩٩ متوسط هزينه‌ سالانه‌ يك خانوار شهري و يك خانوار روستايي در لرستان به ترتیب 48 و 33 میلیون تومان بوده است.
به گزارش یافته، بر اساس اطلاعات استخراج شده از مرکز آمار ایران، در سال ١٣٩٩ متوسط درآمد سالانه‌ يك خانوار شهري و يك خانوار روستايي در لرستان به ترتیب 56 و 34 میلیون تومان بوده است.
 
 
متوسط هزینه‌ها و درآمد خانوار بر حسب استان
 
*بررسي متوسط هزينه كل سالانه يك خانوار شهري نشان مي‌دهد كه استان تهران با ٩٥٧،٠١٦ هزار ريال بيشترين و استان خراسان شمالی با ٣٥١،٩٤٣ هزار ريال كمترين هزينه را در سال ١٣٩٩ داشته‌اند.
متوسط هزينه كل سالانه يك خانوار شهري در لرستان طی سال 1399 معادل  483.994 هزار ریال است.
 
*همچنين استان تهران با ١،٠٩٨،١١٨ هزار ريال بيشترين و استان سیستان و بلوچستان با ٤٧٨،٨٣١ هزار ريال، كمترين را در سال ١٣٩٩ به خود اختصاص داده است.
متوسط درآمد سالانه يك خانوار شهري در لرستان ظی سال 1399 معادل 566.444 هزار ریال است.
 
*بررسي متوسط هزينه كل سالانه يك خانوار روستايي نشان مي‌دهد كه استان البرز با ٥٦٦،٤٢٧ هزار ريال بيشترين و استان سيستان و بلوچستان با ١٨٠،٣٩٥ هزار ريال كمترين هزينه را در سال ١٣٩٩ داشته‌اند.
متوسط هزينه كل سالانه يك خانوار روستایی در لرستان طی سال 1399 معادل  332.967 هزار ریال است.
 
*همچنين استان البرز با ٦٧٦،٨٩٧ هزار ريال بيشترين و استان سيستان و بلوچستان با ١٨١،٠٩١ هزارريال، كمترين متوسط درآمد سالانه يك خانوار روستایی را در سال ١٣٩٩ به خود اختصاص داده است.
متوسط درآمد سالانه يك خانوار روستایی در لرستان ظی سال 1399 معادل 343.718 هزار ریال است.
 
- متوسط هزينه‌ كل خالص سالانه‌ يك خانوار روستایی ٣٤٠،٦٧٩ هزار ريال بوده است كه  نسبت به سال قبل ٣٠,٥ درصد افزايش نشان مي‌دهد. از هزينه‌ كل سالانه‌ خانوار روستايي١٣٦،٤٤٢ هزار ريال با سهم ٤٠ درصد مربوط به هزينه‌هاي خوراكي و دخاني و ٢٠٤،٢٣٧ هزار ريال با سهم ٦٠ درصد مربوط به هزينه‌هاي غيرخوراكي بوده است. در بين هزينه‌هاي خوراكي و دخاني، بيشترين سهم مربوط به هزينه‌ آرد، رشته، غلات، نان و فرآوردهای آن با ٢٥.٠ درصد و در بين هزينه‌هاي غيرخوراكي، بيشترين سهم با ٣٢.٠ درصد مربوط به مسكن، سوخت و روشنايي بوده است.
 
- متوسط درآمد اظهار شده­ سالانه‌ يك خانوار روستايي ٤٢٠,٤٧٠ هزار ريال بوده است كه نسبت به سال قبل ٤١,٦ درصد افزايش داشته است. منابع تامين درآمد خانوارهاي روستایی نشان مي­دهد كه ٣٢,٧ درصد از مشاغل مزد و حقوق بگيري، ٢٩.٧ درصد از مشاغل آزاد كشاورزي و غيركشاورزي و ٣٧.٥ درصد از محل درآمدهاي متفرقه خانوار تأمين شده است.
 

برای دریافت نتایج تفصیلی به فایل پیوست مراجعه نمایید.

 
فایلهای پیوست: daramad٩٩ (١,١١ MB)
 
 


دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1400-04-31 15:17
سلام
با توجه به آماری که شما ارائه دادید یعنی متوسط هزینه زندگی در لرستان ماهیانه 4 میلیون تومان است
فکر نکنم؟! 4 میلیون فقط پول اجاره بها مسکن، کلاس و دانشگاه فرزندان را تامین نمیکند بهتر است بفرمایید با 4 میلیون نمی‌میرید تازه اونم اگه خدا رحم کند و دچار بحران و بیماری نشوید.
گول آمار مخصوصا آمار رسمی را نخورید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا