یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا  که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور، حول محور آخرین وضعیت بیماری در استان ها برگزار شد، گفت: متاسفانه بنا بر آمارهای اعلام شده لرستان در ردیف استان هایی است که به لحاظ شیوع و مرگ بر اثر کرونا در وضعیت فوق العاده قرار دارد.
خادمی اظهار داشت: شرایط کنونی ایجاب می کند، مردم نسبت به عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش اهتمام داشته باشند .
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده استان، امشب ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد و تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد اطلاع رسانی می گردد .
استاندار لرستان یادآور شد: بدیهی است به علت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، ظرفیت بیمارستان ها و تخت هایICU تقریباً تکمیل شده و از طرفی به دلیل عدم وجود زیرساخت ها، استفاده از ظرفیت بیمارستان های نیروهای مسلح در استان نیز مقدور نمی باشد، بنابراین چاره ای جز رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی توسط مردم نیست .
خادمی با بیان این مطلب که تمامی داشته ها و امکانات در خدمت مقابله با کروناست، افزود: علی رغم تلاش هایی که در چند ماه اخیر صورت گرفت و حدود ۷۰ تخت آی سی یو برای کمک به بیماران کرونایی به لرستان اختصاص یافت، اما به دلیل محدودیت ها نمی توان به ظرفیت فعلی استان اضافه کرد .
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم برای عبور از شرایط فعلی، گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، مردم سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند .

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1399-07-19 13:18
تنها راه حل ممکن ایجاد محدودیت همراه با الزام قانونی است با خواهش و توصیه مشکل حل نمیشود حالا که امکان بستری و درمان مهیا نیست ادارات و دانشگاه ها رو هم مثل ماه های قبل با حضور یک سوم نیروها فعال کنید تا هر چه زودتر شر این بلای وحشتناک کم شود
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-07-19 13:20
مردم باید قبول کنند که بود و نبود ستاد مقابله با کرونای استان و مجموعه مدیریت آن خیلی تفاوت جدی و قابل اعتنایی ندارد کما اینکه در ماه های گذشته هیچ اقدام موثر و الزام آوری در کنترل این ویروس منحوس انجام نداده و صرفا مصوبات ستاد ملی رو باز نشر کرده به عزیزان عرض میکنم این ره که می روید به ترکستان است مبارزه با این بیماری عزمی فراتر از توان شما می خواهد کادر درمان به شدت فرسوده و خسته شده اند با توصیه درمانی و خواهش مشکلی حل نمی شود محدودیت ها را برگردانید و با شدت و حدت تام و کمال اجرا کنید جان مردم مسامحه بردار نیست
نقل قول کردن
#3 علی 1399-07-19 13:42
سید ا دکجا بیاریم بوریم؟نفست د جاگرمی میا
نقل قول کردن
#4 ا 1399-07-19 17:13
والا بعضی مدارس دانش آموزان رو مجبورر به حضور در کلاس میکنند
نقل قول کردن
#5 امیر 1399-07-19 22:54
این اوضاع خطرناک نتیجه ساده انگاری عده ای نادان و الکی خوشه که به گفته خودشون به ماسک و رعایت بهداشت اعتقادی نداشتن.ای کاش فقط این افراد از بین برن نه مردم بی گناه که بوسیله این موجودات، آلوده و بیمار شدن
نقل قول کردن
#6 خرم آباد ی 1399-07-20 01:48
یکی از بستگان نزدیک بنده باشگاه ورزشی داره
از وقتی محدودیت ها رو برداشتن باشگاه فعاله و همه بدون ماسک در یک فضای سرپوشیده ۰االان هم مبتلا و ریه درگیر داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا