یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل امور مالیاتی از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی فرار مالیاتی خبر داد.
به گزارش بافته، هادی ملکشاهی به نقل از رئیس سازمان امور مالیاتی از سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی در کشور خبر داد.
مدیر کل امور مالیاتی با اشاره به نقش سازنده مالیات در توسعه و عمران کشور و آثار مخرب فرار مالیاتی و سیاست امور مالیاتی مبنی بر عدم فشار بر مؤدیان موجود و اصرار بر شناسایی فرارهای مالیاتی به منظور وصول مالیات عادلانه و تحقق عدالت اجتماعی در هفته مالیاتی از پیاده‌سازی سامانه دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی خبر داد.
هادی ملکشاهی با اشاره به نقش مردم در شناسایی فرارهای مالیاتی و اشاره به جرم بودن فرار مالیاتی، مالیات را هزینه زندگی اجتماعی دانست و فرار از پرداخت آن را جرم قلمداد کرد از این‌رو از  مردم استان خواست تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی   www.intamedia.ir
و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی اداره کل امور مالیاتی را در تحقق عدالت مالیاتی همراهی کنند.
مدیر کل امور مالیاتی خاطرنشان کرد تکمیل این فرم، نیازی به اعلام مشخصات فردی ندارد و تنها تکمیل مشخصات فرد موردنظر و الصاق مستندات فرار مالیاتی آن الزامی‌ است.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-04-18 15:06
سلام.نیاز به گزارش نیست اولا به مستاجرین اعلام کنید هر کدام اجاره بهای انها بیش از 20 درصد مصوب دولت افزایش یافته سامانه ایی ایجاد شود تا از محل همین املاک که نه مالیات میدهند و به دلخواه هم 50 درصد اجاره را بالا میبرند مالیاات اخذ شودد. دور نرویم عده ایی از همین پزشکان متخصص شهر هم اکنون پول نقد دریافت میکنند و انواع واقسام ازمایشات را بنفع خود و به زیان بیمه به جیب میزنند .همین بیمارستانهای خصوصی که بی مورد نفر را بستری و به بیمه ها هزنه تحمیل میکنند .کد ملی وکلا را دریابید و حساب انها را مشمول مالیات .راه مسدود کردن زیاد است اما اراده ایی وجود ندارد.
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-04-18 15:18
الان بنده اطلاع میدم ببینم رسیدگی می کنید دلال های نمایشگاه ماشین و خیلی مشاغلی که جا و مکان ثابتی ندارن یک ریال هم مالیات نمیدن
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1399-04-18 17:53
یعنی مردم بشن زیراب زن هم دیگه اماننننننننننن
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1399-04-18 17:54
مالیاتو مردم بدن بعد روهم جمع شه بجای عمران وآبادی ی دل دزدی بدزدتش و بره کاناداو.... .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا