یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: بنگاه‌های اقتصادی به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات در سامانه ثبت‌نام کنند.
به گزارش یافته، اسد عبدالهی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با دستور کار تشریح دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا و اطلاع‌رسانی به مشمولین دریافت این تسهیلات برگزار شد گفت: به‌منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان، اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
عبدالهی اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی استان برای بهره‌مندی از این تسهیلات، ضرورت دارد در سامانه کارا ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در خصوص اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به‌گونه‌ای اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره‌مند شوند.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بر اثر بیماری کرونا در استان دچار آسیب شده‌اند که برخی از آن‌ها کاملاً تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند که برای جبران خسارات آنان این اعتبار در نظر گرفته شده است.
 عبداللهی در پایان بیان داشت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می‌باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان به هر بنگاه اقتصادی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

واحدهای آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند

دیدگاه‌ها  

#1 سیا 1399-03-30 02:22
جناب لطفا برای مغازه دارهای بینوایی که داخل پاساژ بودن و تا یک اردیبهشت تعطیل بودن و لیست بیمه ندارن هم فکری کنید.بنده ماهی دو و نیم اجاره دادم هفتاد میلیون چک برگشتی روی دستم موند بازار شب عیدم از دست رفت زندگیم به شدت تحت تاثیر این تعطیلی قرار گرفت و قطعا در لرستان افراد مثل من زیادن.چرا بخاطر نداشتن لییت بیمه نباید از ما حمایت بشه؟ مگه ما جواز کسب نگرفتیم که دولت حافظ کسب و کار ما در شرایط بحرانی باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا