یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور معاون وزیر صمت آئین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس بروجرد برگزار شد
به گزارش یافته، معاون وزیر صمت در این مراسم گفت: بیش از ۸۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی کشور در حال بهره‌برداری است که سهم لرستان ۲ درصد از کل این آمار است.
مهندس صالحی نیا اظهار داشت: حدوداً ۶۸ درصد از واحدهای موجود در شهرک‌های صنعتی کشور فعال می‌باشند که سهم لرستان در این زمینه از متوسط کشوری پائین تر است و لزوم تلاش بیشتر در این رابطه ضرورت دارد.
وی با اشاره به لزوم خودکفایی در این بخش تصریح کرد: تولید آلیاژ فروسیلیس در انحصار چند کشور از جمله چین می‌باشد که امیدواریم با بهره‌برداری از مجتمع فروسیلیس بروجرد، نیاز کشور به این ماده در داخل تأمین و واردات آن به صفر برسد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: با ایجاد جهش در واحدهای تولیدی ضمن بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها، افزودن تحرک و پویایی واحدهای فعال که در بخش زیرساخت، تأمین اقلام، واسطه‌ای و نهایی فعالیت می‌کنند، از مهم‌ترین سیاست‌های پیش‌روی دولت است.
صالحی نیا با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای، پروژه‌های فناوری جدید و افزایش ظرفیت این پروژه‌ها از سیاست‌های مهم دولت در زمینه تولید است.
وی با اشاره به اینکه لرستان در حوزه صنعت و معدن در حال توسعه بوده و ظرفیت‌های زیادی را برای استفاده و بهره‌برداری دارد، گفت: در شرایط کنونی ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد توسعه و تکمیل سرمایه‌گذاری در کشور وجود دارد که باید از آن برای افزایش تولید استفاده کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان از چند طرح و پروژه صنعتی شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد بازدید به عمل آورد.

در پی رفع مشکلات صنعت استان هستیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: با راه‌اندازی این طرح بخشی از نیاز کشور به فروسیلیس برطرف خواهد شد.
احمد عبدالهی معاون استاندار در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس شهرستان بروجرد تصریح کرد: فاز اول این مجموعه در زمینی به مساحت ۷ هکتار ایجاد می شود که ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن فروسیلیس در سال را خواهد داشت.
عبدالهی خاطرنشان کرد: ارزش کل سرمایه‌گذاری در این طرح ۳ هزار و پانصد میلیارد ریال است که زمینه اشتغال مستقیم ۲۱۰ نفر را ایجاد می‌کند.

ائین آغاز عملیات اجرایی کارخانه مواد اولیه فولاد در شهرک صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کشور، امام جمعه محترم اشترینان، عباس گودرزی نماینده مردم، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار و و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستان آیین عملیات اجرائی کارخانه مواد اولیه فولاد(فروسیلیس) در شهرک صنعتی شماره ۲ اشترینان برگزار شد.





کلنگ مجتمع فروسیلیس بروجرد به زمین زده شد

 

دیدگاه‌ها  

#1 میلاد 1399-03-23 23:48
این کارا ماله عباس گودرزیه که قبلا پیگیر بود.تشکر.رفع بیکاری باید هرچه زودتر حل بشود.
نقل قول کردن
#2 ساکی 1399-03-27 15:57
جناب گودرزی چرا تمام معلمان ابتدایی بروجرد غیربومی هستند؟ پس جوان بیکار بروجردی آینده نمیخواهد؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا