یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: خوشبختانه در لرستان اتحادیه‌های صنفی به‌خوبی توانستند تا شرایط را برای تعطیلی اصناف غیرضروری مهیا کنند.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی خانی در جلسه تقدیر از اصناف و اتحادیه‌های لرستان که با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهاده‌ای‌های مختلف برگزار شد بیان کرد: شرایط کنونی باعث شده تا تمام جهان تحت تأثیر قرارگرفته و اقتصاد دنیا با چالش‌های اساسی روبرو شود.
وی ادامه داد: باید از تمامی اصناف و اتحادیه‌های لرستان که در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌خوبی ورود پیداکرده و با وجود تمامی چالش‌ها اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد چرا که شاهد همکاری مناسب این قشر بودیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در لرستان اتحادیه‌های صنفی به‌خوبی توانستند تا شرایط را برای تعطیلی اصناف غیرضروری مهیا کنند.
صفی خانی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار بر این شده تا 20 فروردین‌ماه اصناف غیرضروری تعطیل باشند البته در روزهای آینده جلساتی در کشور برگزار خواهد شد تا اقدامات لازم برای حمایت از واحدهای صنفی در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اصناف و بازار اکنون با چالش‌های اساسی برای تأمین معیشت روبرو هستند، افزود: با توجه به اینکه تعطیلی بازار ضربات زیادی به فعالان صنفی وارد کرده، با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و فعالان این حوزه بسته پیشنهادی حمایت از صنوف لرستان را تهیه و در اختیار ستاد کرونا قرار می‌دهیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در این بسته پیشنهادی تمامی موضوعات مدنظر اصناف همچون تأمین اجتماعی، مالیات، جرائم بانک‌ها، شرکت‌های خدمات رسان و پرداخت تسهیلات دیده خواهد شد.
صفی خانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اصناف همواره در مسائل، موضوعات و چالش‌های کشور در کنار مردم قرار داشته‌اند و باید گفت مسئولیت صنفی خود را فدای مسئولیت اجتماعی‌شان کرده‌اند و مطمئناً باید دولت نیز از تمام توان خود در جهت حمایت از این قشر بزرگ در این برهه استفاده کند.
 لازم به ذکر است در این جلسه رئیس و معاونین سازمان صمت لرستان، روسای اتحادیه‌های صنفی، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز لرستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مسئولان اماکن نیروی انتظامی، معاون دادستان، معاون سیاسی فرمانداری خرم‌آباد و بسیج اصناف حضور داشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد: تهیه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا