یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از کشف شکر قاچاق در بروجرد، دورود و سلسله خبر داد.
به گزارش یافته، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی "بروجرد" حين گشت زني در محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون کشنده را با هماهنگي مقام قضائي متوقف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور ۲۵ تن شکر قاچاق كشف و 2 نفر را در این رابطه دستگير کردند.
وی خاطرنشان كرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق را یک میلیارد و 125 میلیون ریال برآورد کردند و متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع ذی‌صلاح شدند.

كشف لوازم‌خانگی قاچاق در دورود
فرمانده انتظامي شهرستان دورود از توقيف يك دستگاه خودرو کامیون و كشف كالاي قاچاق به ارزش 650 ميليون ريال در "دورود" خبر داد.
سرهنگ «نبي اله قاسمي» اظهار داشت: ماموران يگان امداد شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگي مقام قضائي يك دستگاه خودرو كاميون را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 4 دستگاه تلويزيون و یک دستگاه يخچال قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان با بیان اینکه محموله كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي به سمت پايتخت بارگیری شده بود، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 650 ميليون ریال اعلام کردند و متهم تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.

کشف سوخت قاچاق در سلسله
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد.
سرهنگ "فضل اله منصوری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه کاکارضا شهرستان سلسله حین کنترل خودروهای عبوری در محور الشتر - بیرانشهر یک دستگاه تانکر حمل مواد سوختی را متوقف کردند.
وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از تانکر حامل مواد سوخت 13 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند.
فرمانده انتظامی سلسله بیان داشت: در این راستا یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

كشف قاچاق در بروجرد، دورود و سلسله

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا