یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: ساماندهی مجتمع پارسیلون مطالبه مردم است.
به گزارش یافته، موسی خادمی در بازدید از مجتمع پارسیلون، ساماندهی این مجموعه بزرگ را یکی از مطالبات مهم مردم خرم‌آباد عنوان کرد و اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار احداث شده و دارای موقعیت جغرافیایی مناسب به لحاظ نزدیکی به شهر خرم‌آباد، راه دسترسی مناسب و امکاناتی نظیر آب و برق که از داخل خود مجموعه تأمین می‌گردد، است.
خادمی در خصوص وضعیت این مجموعه عنوان داشت: مجتمع پارسیلون یکی از تولیدکنندگان بزرگ نخ در کشور بود که در سال‌های گذشته به دلایلی از چرخه تولید باز مانده و راکد شده بود.
خادمی در خصوص اقدامات انجام گرفته در این مجتمع بیان داشت: با توجه به موقعیت مناسب شرکت پارسیلون مطالعات منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در محل اراضی این مجموعه توسط شرکت مشاور در دستور کار قرار گرفته و انجام شد. همچنین طی رایزنی‌های صورت گرفته در جهت احیا آن، شرکت آتیه دماوند به‌عنوان مجری طرح ساماندهی کارکنان شرکت و مالکیت اراضی مورد اختلاف، ابتکار عمل را در دست گرفت و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام پذیرفته است.
وی با اشاره به موقعیت مناسب شرکت پارسیلون برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، افزود: به‌منظور ساماندهی و خروج این مجموعه ارزشمند از وضعیت رکورد و وارد شدن آن به چرخه اقتصادی، اقدامات بسیار خوبی در ۲ سال اخیر صورت گرفته و شرایط برای واگذاری به سرمایه‌گذار فراهم شده است.
استاندار لرستان در پایان تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، امیدواریم با واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی توانمند و دارای اهلیت، شاهد احیا دوباره آن و اشتغال دوباره در مجموعه پارسیلون خرم‌آباد باشیم.
شاسیان ذکر است استاندار لرستان و هیئت همراه صبح امروز از مجموعه پارسیلون با هدف بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت این مجتمع دیدن کردند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1398-10-25 17:01
آقای خادمی یکبار میگی می‌خوایم پارسیلون منطقه ویژه اقتصادی کنیم دوباره چند وقت بعد میگی میخواد احیا بشه!!!!!
نقل قول کردن
#2 پاپی 1398-10-30 20:45
پارسیلون بزرگترین واحد نخ ریسی خاورمیانه بود و 4 هزار کارگر داشت که 3 شیفت کار میکردند ولی دوره اصلاحات با خصوصی سازی بیچارش کردن
نقل قول کردن
#3 برزو بازگیر 1401-08-13 21:49
به نقل از پاپی:
پارسیلون بزرگترین واحد نخ ریسی خاورمیانه بود و 4 هزار کارگر داشت که 3 شیفت کار میکردند ولی دوره اصلاحات با خصوصی سازی بیچارش کردن
کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بزرگترین واحد نخ ریسی خاورمیانه بود ۴ هزار کارگر داشت که سه شیفت کار می‌کردند و هیچ مشکلی نداشت تمام تجهیزاتش آلمانی بود همون سال آخر که مدیرانش می‌گفتند مشکل نقدینگی داره اما ۱۷ میلیارد تومان چک و طلب دست مشتریان داشت کارخانه ای عالی بود و محصولاتش به سراسر ایران و ترکیه و پاکستان ارسال میشد ولی بخدا قسم بخاطر نامدیریتی تعطیلش کردند امیدوارم دوباره راه اندازی شود :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا