یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که ۲۵ پروژه و طرح صنعتی در استان دارای مشکلاتی بودند، اظهار کرد: ۶۰ درصد از این تعداد مشکلاتشان در سطح استان حل شده و مشکلات ۴۰ درصد باقی‌مانده در سطح ملی است.
 به گزارش یافته، اسد عبداللهی در ستاد تسهیل استان، با اشاره به این‌که ما درزمینهٔ صنعت چندین مشکل داریم، گفت: برخی از مشکلات مزمن بودند که از گذشته وجود داشتند.
وی ادامه داد: برخی از واحدها تسهیلات را دریافت کرده و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما حاضر نیست برای دو درصد باقی‌مانده وثیقه جدید بگذارد.
عبداللهی با اشاره به این‌که برخی از مشکلات واحدهای صنعتی به مسائل تحریم‌ها و تسهیلات ارزی بازمی‌گردد، اظهار کرد: در این مورد صاحبان واحدهای صنعتی که قبلاً تسهیلات دریافت کرده‌اند قبول نمی‌کنند با نرخ ارز جدید بازپرداخت داشته باشند.
معاون اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: مشکل دیگر مربوط به واحدهایی در مناطق سیل‌زده‌ با تعداد خیلی کم است.
وی با اشاره به این‌که مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی در داخل و خارج از استان قابل پیگیری هستند، تصریح کرد: در کل استان ۲۵ پروژه داشتیم که مشکل دارند.
عبداللهی ادامه داد: ۶۰ درصد از این تعداد مشکلاتشان در سطح استان حل شده و مشکلات ۴۰ درصد باقی‌مانده در سطح ملی است.
معاون استاندار لرستان تصریح کرد: برای حل مشکلات این واحدها از آقای دین‌پرست معاون رئیس‌جمهور و تعدادی از مقامات ملی تأثیرگذار در این حوزه دعوت شده‌اند که با حضور آن‌ها جلسه مشترکی جهت رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا