یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان- یافته

استاندار لرستان  بر انجام کارهای کارشناسی و موثر در حوزه رشد و توسعه اقتصادی استان، بر ایجاد زمینه و بستر مناسب رشد و رونق فعالیت های تولیدی، اقتصادی و اشتغال‎زایی مجتمع پارسیلون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در جریان بازدید از مجتمع اقتصادی پارسیلون خرم‌آباد، افزود: مجتمع پارسیلون یکی از واحدهای اقتصادی قدیمی استان لرستان است که به واسطه قدمت و فعالیت طولانی‌مدت آن، همواره مورد توجه مردم و مسئولان استان قرار داد.

 وی اظهار کرد: این شرایط به نحوی است که رونق اقتصادی و فعالیت مناسب این مجتمع همواره به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این استان مطرح بوده‎است.

" بازوند" با اشاره به صدور دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات فراروی این واحد اقتصادی، بر فعالیت بهینه و مستمر اقتصادی این مجتمع و همچنین تامین رفاه و حداقل نیازهای مالی کارکنان این مجموعه تاکید کرد.

استاندار لرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه اقتصادی، در گفتگو با مدیران و کارکنان پارسیلون از نزدیک با مسایل، مشکلات، توانمندی‎ها و قابلیت‎های این مجموعه اقتصادی آشنا شد.

وی تصریح کرد: به زودی با تشکیل جلسه‌ای کارشناسی و مدیریتی در استان با حضور مدیران مرتبط و مسئول در حوز‌ه‌های اقتصادی، راه‌کارهای موثر برای رونق مجتمع پارسیلون بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1392-11-08 14:22
جای بسی تاسف دارد که بعد از گذشت ده سال از تعطیلی شرکت پارسیلون هنوز مسیولین استان امید دارند مرده ای را زنده کنند که جز محالات ولی اگر قبر این مرده سودی برای مردم نداشته باشد برای مالک غاصب این شرکت خیلی نفع دارد زیرا با امدن هر استاندار انها را سر این قبر برده وبدین وسیله مقداری وام گرفته ودر جاههای دیگر برای خودش سرمایه گذاری می کند /اگر مقدارتسهیلاتی که ظرف این مدت به ان شرکت ورشکسته اختصاص داده شد به اهلش داده میشد می توانست چندین کارگاه تولیدی مثمر ثمر ايجاد کند مگر نه انکه نود درصد کارکنان پارسیلون بامساعدت تامین اجتماعی بازنشسته شده اند معلوم نیست اقایان چه چیزی را می خواهند رونق دهند باشد که مسولین اگاه شوند وگول نخورند.
نقل قول کردن
#2 من یک کارگر 1393-02-17 11:32
این همه کارگر بدبخت زیر دست یک نامرد دارن جون میدن این کارخانه رو باید از مدیر عامل های ان گرفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا