یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از وضعیت آشفته‌بازار در کشور از دولت خواست گزارش دهد ۱۳ میلیارد دلار ارز دولتی ۹۷ به چه کسانی داده شد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دولت می‌گوید ما از رکود عبور کردیم، تورم را کنترل کردیم، دیوار تحریم ترک برداشته و برجام هم که انشا و امضا و اجرا شد، پس این چه وضعیت بازار است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در کشور دولت مستقر داریم ولی این چه وضعیت آشفته‌بازار در مسکن بازار و خودرو است، چرا با متخلف برخورد نمی‌شود.
وی ادامه داد: این چه سیاه بازاری است که درست شده که فردی پای میز کامپیوتر بنشیند و یک خودرو ثبت‌نام کند و بعد همان را با 18 تا 20 میلیون تومان اختلاف قیمت واگذار کند؛ اینکه می‌شود دلال‌بازی.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: 4 ماه برای اصلاح ساختار بودجه در کشور وقت گذاشته شده بود اما دو ماه آن گذشته است؛ چرا گزارش نمی‌دهند که 13 میلیارد دلار ارز دولتی سال 97 به چه کسانی داده شد و چه کالایی وارد شد.
گودرزی تأکید کرد: سرمایه کشور به تاراج رفته است لذا دستگاه قضا باید قاطعانه ورود کند و دولت نیز لیست متخلفان را به قوه قضائیه بدهد.

دیدگاه‌ها  

#1 مهمان 1398-03-01 08:09
احسنت دورود به شرافتت
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-03-01 17:09
برادر من کجای کاری؟ صدها برابر این مبلغ رفته جاهایی دیگه هزینه شده و هنوزم هزینه میشه اونوقت شما فقط این یک قلم را عنوان می کنی؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا