یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد.
میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شدبه گزارش یافته، بر اساس تصمیم هیئت‌وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد به‌طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.
بر همین اساس، افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد.
گفتنی است، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۸، ۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.
همچنین حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی محمدیان فر 1398-01-28 21:15
باید در ماه فروردین ماه لحاظ شود
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-01-29 06:55
18 درصدی که به حقوق اضافه میشود تاثیر چندانی روی معیشت مردم نخواهد داشت بخصوص بنزین هم که قرار است گران شود که در اینصورت دوباره قیمت هر چیزی بالا میرود .الان قیمت هر کالایی دو و بعضا سه برابر شده اگر 50 درصد به حقوقها اضافه میشد اونوقت وضعیت جامعه مثل قبل میشد.
نقل قول کردن
#3 وحید 1398-01-29 07:29
با این تورم وگرانی باید سه چهار برابر مبلغ فوق اضافه شود
نقل قول کردن
#4 دیناروند 1398-01-30 22:16
بعد از ۳۰ سال خدمت الان از تأمین اجتماعی بخدا قسم ماهی یک میلیون و سیصد میگیرم که اصلا کفاف قسط وامها نیست خواهش میکنم دولت توجه جدی کند
نقل قول کردن
#5 شاه کرمی 1398-01-31 08:31
حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خیلی پایین است الان یک میلیون و چهارصد هزار تومان میگیرند که با احتساب گرانی و تورم و قسط وام واقعأ نمیشه با این حقوق زندگی کرد خواهش میکنم سایت مردمی یافته پیگیری کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا