یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه خسارت سیل اخیر در دلفان بیش از هزار و صد میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: وزارت نیرو و وزیر فعلی و وزرای گذشته باید به عنوان مسبب اصلی سیل ها و محاصره روستاها توسط سیل محاکمه شوند.
انتقاد از تبعیض در تخصیص بودجه و عدم توجه به زیرساخت های لرستانبه گزارش یافته، علی رستمیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان ارائه گزارش وضعیت سیل از سوی نمایندگان استان های سیل زده به مجلس در خصوص وضعیت کنونی شهرهای استان لرستان پس از سیل، گفت: در دلفان 4 روستا به دلیل رانش تخلیه شده اند و در حال حاضر در کمپ های چادر به سر می برند.
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اش بیش از 300 روستا تخریب شده است، افزود: در شهر دلفان و سلسله مسکن های شهری و روستایی، واحدهای اقتصادی کسبه و بازار، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه ها و ابنیه کشاورزی و تاسیسات شهرداری دچار آسیب شده اند که خسارت سیل اخیر در دلفان بیش از هزار و صد میلیارد تومان و در الشتر حدود 450 میلیارد تومان برآورد شده است.
وی ضمن انتقاد از ظلم و تبعیض در تخصیص بودجه و عدم توجه به زیرساخت های استان لرستان نسبت به سایر شهرها و استان های توسعه یافته کشور، ادامه داد: آیا لرستان جزو نقطه جغرافیایی ایران هست یا خیر، اگر هست چه کسی باید پاسخگوی تبعیض ها باشد.
رستمیان با بیان اینکه وزارت نیرو و وزیر فعلی و وزرای گذشته باید به عنوان مسبب اصلی سیل ها و محاصره روستاها توسط سیل محاکمه شوند، اظهار داشت: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی در بحث آبخیزداری و آبخوان داری ضعیف عمل کرده و باید مجازات شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بحث بازگشایی جاده ها و امدادرسانی به مردم کمک کرده تشکر کرد و گفت: مجلس باید بحث امروز صحن را بر روی موضوع سیل می گذاشت چرا وقت مجلس با بحث های بیهوده و کم اهمیت هدر رفته و حق استان های سیل دیده نادیده گرفته شد.

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1398-01-18 20:26
خدا وکیلی مردم سلسله و دلفان باید به خودشون ببالن با این نماینده فوق العادشون برعکس نماینده های ...
نقل قول کردن
#2 امین 1398-01-19 00:58
به نقل از پیامنی:
خدا وکیلی مردم سلسله و دلفان باید به خودشون ببالن با این نماینده فوق العادشون برعکس نماینده های ...

خداوکیلی این نماینده چی گفته . چه پیشنهاد ویژه ای داده چه حرف خوبی زده که باید بهش ببالن ؟. این که اعلام کنه 300 روستا تخریب شده. شق القمر کرده . این حرفا انتخاباتی هست .
نقل قول کردن
#3 محمدرضا 1398-01-19 08:19
این همه خلط مبحث چرا؟ بعضی ها اگه توانستند همدیگر رو تحمل کنند، قطعا می توانند به گفته خودشان مقصران اصلی را هم به پای میز محاکمه بکشانند.
نقل قول کردن
#4 چگنی 1398-01-19 19:07
به نقل از پیامنی:
خدا وکیلی مردم سلسله و دلفان باید به خودشون ببالن با این نماینده فوق العادشون برعکس نماینده های ...

درود بر شما نماینده غیرتمند لرستان تمام نمایندگان استان باید حرف بزنند و بگویند چرا لرستان پر آب نباید سد استاندارد داشته باشد که جلوی سد را بگیرد؟
نقل قول کردن
#5 احمدوند 1398-01-19 19:08
سیل به اکثر شهرستانهای لرستان خسارت وارد کرده است جاده پلدختر به خرم آباد دیگر قابل ترمیم نیست نمایندگان باید در صحن مجلس حرف بزنند و اعتبار بگیرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا