یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همزمان با سالروز لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن «زنگ انقلاب» در واحدهای کارگری، تولیدی و صنعتی لرستان نواخته می‌شود.
نواختن به گزارش یافته، علی آشتاب صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم‌زمان با آغاز دهه فجر زنگ انقلاب کارگری در تمام کارخانه‌های استان لرستان نواخته می‌شود.
وی افزود: به همین مناسبت در شهر ویسیان این مراسم در کارخانه الکل سازی ویسیان با حضور مدیران عضو شورای هماهنگی، تشکلات کارگری، کارفرمایی و تعاون گران استان رأس ساعت 9 صبح روز جمعه آغاز و در ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه هم‌زمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن زنگ کارگری نواخته می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در ایام دهه فجر افتتاحیه‌ها، مسابقات ورزشی مختلفی برای کارگران و برنامه‌های متنوعی در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 هداوند 1397-11-11 12:03
لرستان خداوکیلی صنعت دارد؟ پارسیلون و کشت و صنعت و یخچال سازی و پوشاک و فولاد نورد بود که تعطیل شدند. چند کارگاه سنگبری هست که آنها هم با نصف ظرفیت کار میکنند. هفتاد کیلومتر نرسیده به شهر یزد تا ۵۰ کیلومتر بعد از یزد دو طرف جاده تمامأ کارخانه و شهرک صنعتی و فولاد و پتروشیمی و نیروگاه و گلخانه است
نقل قول کردن
#2 مجیدی 1397-11-11 12:05
اصفهان یک سوم صنایع ایران را دارد معادل ۸ هزارکارخانه که برخی از آنها تا ۲۰ هزار نیرو دارند مثل فولاد مبارکه و ۱۶ کارخانه تولید فولاد دارند. تهران که ۴۰ درصد صنایع مادر و استراتژیک در تهران است
نقل قول کردن
#3 اسکینی 1397-11-11 23:35
نمایندگان خرم آباد پیگیری کنند که چرا راه آهن دورود _ خرم آباد تعطیل شد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا