یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو لرستانی کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت تعامل مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد.
مجید کیان پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با تأکید بر اینکه همه باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنیم، تصریح کرد: مردم بزرگ ایران مستحق دریافت بهترین خدمات و امکانات هستند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: مشکلات مردم مرتفع نمی‌شود مگر آنکه همه مدیران و مسئولان کشور پا به میدان بگذارند.
وی مردم بزرگ ایران را مستحق برخورداری از بهترین شرایط معیشتی دانست و افزود: همه باید قدردان این مردم باشیم زیرا آنان در بدترین شرایط ممکن نیز همراه و حامی انقلاب، نظام و رهبری بوده‌اند و هرگز اجازه نداده‌اند خدشه‌ای به انقلاب و ارزش‌های والای آن وارد شود.
کیان پور ادامه داد: به‌صراحت اعلام می‌کنم که همه مسئولان نظام مدیون و وامدار این مردم نجیب هستند و باید برای تأمین و ارتقاء سطح زندگی آنان از جان‌مایه بگذارند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر توجه همه مسئولان نظام به فرمایشات مقام معظم رهبری برای تأمین امنیت و رفاه اجتماعی اقشار مختلف جامعه عنوان داشت: مطالبات به‌حق مردم باید از سوی مسئولان پاسخ داده شود و هیچ‌کس اجازه ندارد از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ارائه راهکارهای عملی دولت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را یک ضرورت غیرقابل‌انکار دانست و بیان داشت: حل مشکلات موجود نیازمند یک حرکت انقلابی است که همه باید وظیفه و نقش خود را به‌درستی ایفاء کنند که در این بین نقش دولت به عنوان قوه مجریه بیش از دیگران است.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد میرجابری 1397-04-19 07:10
نمایندگان استان همت کنید مشکلات خرم آباد ولرستان را برطف کنید خودتان را نسبت به مردم بدبین نکنید
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1397-04-19 12:09
شعار بس است مرد عمل باشید...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا