یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی لرستان گفت: معاون اقتصادی رئیس جمهور به لرستان سفر می‌کند.
به گزارش یافته، حسین سلاحورزی گفت: "محمد نهاوندیان" معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با همراه هيئتي متشكل از مقامات اجرايي كشورى به‌زودی به لرستان سفر می‌کند.
وی ادامه داد: این سفر در راستای مأموریت ویژه معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور و به‌منظور حضور ایشان در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان، ملاقات، بازدید و گفتگو با فعالان اقتصادی لرستان و پیگیری رفع مشکلات آنان خواهد بود.
سلاحورزی ادامه داد: در این سفر تعدادی از مدیران و مقامات کشوری از سازمان تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک‌ها و وزارتخانه‌های مختلف جهت بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، خدماتی و معدنی استان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.
نائب رئیس اتاق ایران افزود: هدف از این سفر و برگزاری جلسات، شروع فصل جدیدی از همراهی و همکاری دولت و بخش خصوصی در جهت عبور از تهدیدات و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود کشور برای رفع چالش‌های اقتصادی است.
به گفته وی، در این سفر جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان هم با حضور معاون رئیس‌جمهور تشکیل و روند پیشرفت این طرح بررسی می‌شود.
شایان ذکر است ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ رییس جمهور به استناد اصل 124 قانون اساسی و در حکمی ، دکتر محمد نهاوندیان را به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1397-04-16 07:31
لطفا اولویت را به طرحهای زیر ساخت مثل نیروگاه و سد خرم اباد و راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک بدهید.تا زیرساختهای اصلی بخصوص در بخش اب -برق و راه مهیا نشود لرستان پیشرفت قابل توجه ایی نخواهد کرد .
نقل قول کردن
#2 احمد نظریان 1397-04-16 07:45
اینکه برای کارهای عمرانی شهرخرم آباد پول تزریق کند
نقل قول کردن
#3 ایرانی ترین ها 1397-04-16 08:01
خدا کند بتوان با وجود این مقام دولت کمی از این حجم تبعیض ها کاسته شود.
نقل قول کردن
#4 مجید 1397-04-16 08:14
سفر برخی مقامات به استان به غیر از هزینه سوغاتی که برای آنها و همراهشان تهیه می شود هیچ سودی باری استان ندارد اگر این نوع سفرها نتیجه داشت که باید وضعیت استان تغییر می کرد
نقل قول کردن
#5 همشهری 1397-04-16 11:14
افزایش نیم ساعات کار اداری در لرستانبجای تقلیل ساعت کاری !!!!!
وقتی ساعات کار ادارات تغییر کرد انتظار بر این بود استانداری لرستان نسبت به تقلیل ساعت کاری و یا جابجایی آن اقدام کند. همانند سایر استان ها، اما استانداری لرستان با افزایش ساعات کاری همانند تهران اقدام نمود در حالیکه تهران پنجشنبه ها تعطیل میباشد!!
ساعت کار دستگاه ها 6:15 صبح تا 13:45 تعیین شده که با هیچ مکانیزمی هماهنگی ندارد!!
کاش استانداری شتاب زده عمل نمی کرد تا حداقل از سایر استان ها تعیین ساعت منطقی و معقولی می دزديد و کپی میکرد!!
نقل قول کردن
#6 لرستانی مظلوم 1397-04-16 17:08
مطمئن باشید هیچ اتفاق مثبتی رخ نمیده تا زمانی زیر ساخت های استان درست نباشه هیچ کاری سرانجام نمی گیره .این رفت و آمد ها هم همش فرمالیته
نقل قول کردن
#7 لوران اولین ایرانیان 1397-04-17 08:05
لرستان خیلی جای کار دارد....خیلی.
نقل قول کردن
#8 اسدی 1397-04-18 20:11
لرستان سال گذشته پایلوت اقتصاد مقاومتی شد ولی چه تأثیری بر اوضاع کار و اشتغال لرستان داشت ؟ تا زیر ساخت ها تکمیل نشود تا راه آهن دورود _ خرم آباد _ اندیمشک افتتاح نشود لرستان در بن بست راه و اقتصاد میماند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا