یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت غلط است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمدرضا ملکشاهی راد ظهر امروز در جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس با فعالان اقتصادی که در اتاق بازرگانی برگزار شد با بیان اینکه سالانه مبلغ 277 هزار میلیارد تومان هزینه دولت است، افزود: دولت در حال حاضر 31 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.
وی با اشاره به اینکه کل بودجه عمرانی مبلغ 60 هزار میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: دولت به میزان 600 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی کرده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی ادامه داد: مبلغ هزار و 600 تریلیون تومان پول نقد دست مردم است و با توجه به اینکه هرساله شاهد کاهش ارزش پول هستیم مردم نیز به دنبال جمع‌کردن آن هستند و این پول‌ها در حوزه اقتصاد سرمایه‌گذاری نمی‌شود و فقط در حوزه ارز و طلا سرمایه‌گذاری می‌شود.
ملکشاهی راد گفت: میزان 106 هزار میلیارد تومان سالانه از پول نفت و 129 هزار میلیارد تومان از بابت مالیات تأمین می‌شود که 66 هزار میلیارد تومان آن ارزش‌افزوده است.
وی تصریح کرد: دولت مبلغ 15 هزار میلیارد تومان از قِبَل فروش مابه‌التفاوت دلار به دست آورده که با این اقدام بازار ارز را به هم‌ریخت.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: گاهی فکر می‌کنم که این کارها تعمدی است.
ملکشاهی راد افزود: بانک‌ها بیش از 500 هزار میلیارد تومان معوقه و در حالت بحرانی قرار دارند و به همین دلیل ریسک‌پذیری از بانک‌ها گرفته‌شده است.
وی با بیان اینکه دولت بزرگ‌ترین بدهکار بانک‌هاست، خاطرنشان کرد: حدود 50 تا 60 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه مؤسسات غیرمجاز مالی ضربه مهلکی به باور مردم وارد کردند، افزود: اعتماد مردم نسبت به بازار و اقتصاد ازدست‌رفته است.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 احمد محب زاده 1397-04-07 20:14
آقای ملکشاهی راد الان بااین روند در مجلس باید اعلام کنید یارانه دوبرابر
نقل قول کردن
#2 مالزیری 1397-04-07 23:13
در قانون یارانه آمده که با افزایش نرخ تورم باید میزان پرداخت یارانه هم افزایش یابد ولی متأسفانه با وجود گرانی و تورم همچنان قیمت یارانه ها ثابت است
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1397-04-08 12:47
اقتصاد دلالی و رانتی ملت را را به زانو در آورده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا