یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: بدنه کارشناسان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی اصلاح شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بیژن مقدم بیرانوند در نشست فعالان اقتصادی با مدیران بانک‌های استان اظهار کرد: بدنه کارشناسی بانک‌ها مانند سایر دستگاه‌های اجرایی مشکل جدی داشته و نیاز به اصلاح دارند.
وی با بیان اینکه کشور در شرایط بحرانی اقتصادی قرار دارد، ادامه داد: نه‌تنها بانک‌ها بلکه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با واحدهای تولیدی ندارند.
مقدم بیرانوند افزود: بانک، پول مردم است و اینکه نرخ تسهیلات بالا است را قبول دارم ولی سعی می‌کنیم نهایت تعامل را با بنگاه‌های تولیدی داشته باشیم.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان بابیان اینکه صندوق ذخیره ارزی به را این موضوعات باید هدف تعیین کند، اضافه کرد: نماینده دستگاه‌های اجرایی به بنگاه تولیدی و این‌چنین جلسات بی‌اعتنایی می‌کنند و حاضر نیستند مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان را بشنوند. این موضوعات را به گوش استاندار می‌رسانیم.
وی گفت: مؤلفه‌های یک بنگاه اقتصادی صرفاً پول نیست و مدیریت بسیار مهم‌تر است، بین بنگاه‌های تولیدی تفاوت قائل شویم و آن‌هایی که خوب کارکردند را حمایت کنیم.
مقدم بیرانوند خاطرنشان کرد: دستگاه اجرایی، بانک‌ها، مدیران ارشد استانی و خود بنگاه‌های اقتصادی باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.
رئیس شعب بانک ملی لرستان یادآور شد: اگر قرار است واحدی بهره‌ور باشد باید مدیران آن واحد به‌خوبی مدیریت کنند.
وی ادامه داد: باید کمیته کارشناسی از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود، نیاز است بدنه کارشناسان دستگاه‌های اجرایی اصلاح شود و در بدنه کارشناسی بانک‌ها هم باید یک جراحی شود و اگر این اصلاحات انجام نگیرد، نظام تهدید می‌شود.
مقدم بیرانوند در خصوص جرائم بانکی تصریح کرد: ما بیگانه با بنگاه‌های تولیدی نیستیم و نمی‌خواهیم در تقابل با آن‌ها قرار بگیریم‌ و آمادگی داریم واحدهای تملیکی بانک را با شرایط ترک تشریفات واگذار کنیم.
وی همچنین در اظهاراتی حاشیه‌ای گفت: در همه جلسات میگویند بانک‌ها مردم را بیچاره کرده‌اند! آیا همه مشکلات را بانک‌ها به وجود آورده‌اند؟
رئیس شعب بانک ملی لرستان افزود: بانک، پول مردم است، هزینه تمام شده پول برای ما 22 درصد است اما آن را به صورت 18 درصدی آن هم به صورت ریسکی تسهیلات می‌دهیم.
مقدم‌بیرانوند خاطر نشان کرد: البته همین تسهیلات ۱۸ درصدی واحدهای تولیدی را گرفتار کرده است.
وی با بیان اینکه کارشناس‌های بدنه دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم، بیکاری و... را درک نمی‌کنند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، حمایت جدی از واحدهای تولیدی ندارند و فقط بانک‌ها در این مابین‌مقصر می‌شوند!


دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1397-03-30 14:30
متاسفانه این بابی شده که هر شخص و دستگاهی مشگل دارد.توپ را به زمین سیستم بانکی می اندازند.
در صورتیکه این مهم به صورت یک چرخه و زنجیر به هم پیوسته است و هر یک از اعضا این سیستم بایست در جهت تسهیل تولید دیدگاه مثبت نگر داشته باشد و همگی اعم از سرمایه گذار . بانک و دستگاههای اجرایی باید یکدل و همسو با هم حرکت نمایند تا شاهد رشد و رونق اقتصادی بتسبم.
البته باید حساب سرمایه بردارها رو باید جدا کرد وشدیدا با آنها برخورد و شناسایی شوند.
نقل قول کردن
#2 رضا 1397-03-30 16:35
از مردم خواهش می کنم اگر سواد اقتصادی ندارند وام نگیرند و خود را اسیر این وامها نکنند
نقل قول کردن
#3 نظری 1397-04-01 14:13
بانک ها فقط مردم عادی و فقیر رو بازخواست میکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا