یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از تصویب منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در شورای عالی مناطق آزاد خبر داد.
نتیجه تصویری برای گودرز امیری یافتهبه گزارش پایگاه خبری یافته، گودرز امیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به مشکلات صنایع در لرستان، اظهار کرد: پتروشیمی خرم‌آباد مشکلاتی داشت که با پیگیری‌های انجام‌شده رفع گردید.
وی در ادامه افزود: اگر کسی بخواهد در صنایع تبدیلی پتروشیمی سرمایه‌گذاری کند ارزش‌افزوده بالایی دارد که برای استان و سرمایه‌گذار فرصت خوبی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از آخرین وضعیت سیمان دورود خبر داد و بیان کرد: جلساتی که کارخانه سیمان دورود برگزار شد با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های خوب باعث جلوگیری از تعطیلی این مجموعه شد.
وی با بیان اینکه احداث فاز ۴ سیمان دورود در مراحل اولیه است، افزود: برنامه زمان‌بندی آن تدوین‌شده که باید طبق این برنامه اقدام کند.
امیری در بخش دیگری از سخنان خود به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اشاره کرد و با بیان اینکه جانمایی آن ایراد دارد، تصریح کرد: این پروژه در شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در خصوص مؤدیان بدهکار تأمین اجتماعی گفت: این بدهکاران تا دو ماه آینده فرصت دارند که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا جرائم آن‌ها بخشیده شود.
وی ادامه داد: البته این موضوع شرایطی دارد که باید واحدهای صنعتی شرایط لازم را مهیا کنند و اگر شرایط فراهم نبود دستگاه‌های اجرایی و مدیران با آن‌ها همکاری کنند تا بتوانند از قانون بخشودگی جرائم استفاده کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 کیا پور 1397-03-02 22:02
واقعا مبلغش با لااست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا