یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، همراهی سازمان‌های تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد، امور مالیاتی و همچنین مشاوران املاک را در راستای توفیق وزارت راه در مسیر شناسایی خانه‌های خالی لازم دانست.
به گزارش یافته، مجید کیان پور در گفت‌وگو با خانه ملت، از تعلل دولت در اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه نداشتن بانک اطلاعاتی کامل از خانه‌های خالی و تعلل در اجرای سامانه ملی املاک از سوی دولت دو عامل مهم تأخیر در اجرای این مصوبه قانونی بوده است.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اجرای قانون مصوب مجلس لازم است، افزود: باید بدانیم که در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی و حتی عرضه آن‌ها به بازار مسکن تحول چندانی در بازار رخ نخواهد داد.
 
اکثر قریب به‌اتفاق خانه‌های خالی موجود در کشور با زیربنای بالا و به صورت لوکس هستند
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اکثر قریب به اتفاق خانه‌های خالی موجود در کشور با زیربنای بالا و به صورت لوکس هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر تقاضاها در بازار مسکن مربوط به قشر آسیب‌پذیر جامعه بوده از این رو با تزریق این واحدها به بازار تقاضایی از جامعه هدف کم نخواهد شد.
کیان پور با بیان اینکه اثرپذیری کم بازار مسکن از قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی از ضرورت اجرای آن نمی‌کاهد، گفت: باید دستگاه‌های مختلف با هماهنگی کامل تحت محوریت وزارت راه و شهرسازی نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی دقیق تعداد واحدهای خالی از سکنه در کشور را به تفکیک استان‌ها مشخص کنند.
 
دستگاه‌های مختلف به کمک وزارت راه برای شناسایی خانه‌های خالی بشتابند
این نماینده مردم در مجلس دهم، تأکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی، مشاوران املاک، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین سازمان امور مالیاتی باید وزارت راه و شهرسازی را در شناسایی خانه‌های خالی و همچنین اجرای قانون در خصوص آن‌ها همراهی کنند.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید با در نظر گرفتن برنامه زمان‌بندی‌شده بازار مسکن را ساماندهی کند، گفت: مجلس نیز بارها در خصوص کمک به دولت در حوزه ساماندهی بازار مسکن اعلام آمادگی کرده اکنون نیز با هر برنامه کارشناسی شده دولت در این مسیر همسو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیریرضایی 1397-02-29 05:26
باسلام اقای نماینده تمام مشکلات را بگین انعکاس بدین تو این بازار گرانی سکه جوانان بیکار که محکوم به مهریه شدند چه کنند این خانمها به خدا اگر پیش قسط مهریه براشون در نظر نگیرند زندگی شونو می کنند وطمع نمی کنند ه خاطر پول ابروشونو زیر پا می زارند تشکر
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1397-02-29 12:59
که چی بشه ؟ میخواید به زور تو خونه مردم مستاجر بزارید ؟
نقل قول کردن
#3 علیرضا 1397-02-30 21:11
ماده 91 و95 قانون جدید مجازات اسلامی دارای معایب زیادی است با این قانون مرتکبین قتل زیر بسیار زیاد شده در دادگستری ها وحکم الهی وحق الناس ازبین رفته است ایا یک شخص 17/5 یا 17/9 بااین چهار پنج ماه دانا می باشند که در این قانون جدید تعریف شده نادان واز اعدام معاف شده اند لذا این دوماده آقای کیانپور یا باید حذف یا اصلاح شوند چون ایرادات اساسی بر آنها وارد است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا