یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان از بازدید میدانی واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) و جلسه بررسی مشکلات راهبری منطقه با حضور دکتر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی ایران و شاهرخی مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بختیار رازانی اظهار داشت: در این بازدید دکتر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی ایران و شاهرخی مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نزدیک در جریان امور و اجرای پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی لرستان قرارگرفته و از واحدهای صنعتی گوهر پلاستیک ازنا، گداز قطعه کیا و تولیدی پوشاک منطقه بازدید به عمل آوردند.
وی اظهار داشت: در نشستی که به‌منظور بررسی مشکلات و موانع منطقه در ساختمان اداری برگزار شد مقرر شد اقدامات لازم از جانب سازمان متولی منطقه در راستای اصلاح و اجرای دستگاه‌های اداری و مدیریتی منطقه صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان عنوان کرد: موانع و مشکلات اعلام‌شده از طرف واحدها خصوصاً گشایش کد بهابازار از طریق بورس کالای واحدهای شیمیایی از جانب هیات اعزامی دبیرخانه، مشکلات به‌کارگیری نیروی انسانی و تکمیل چارت سازمان و بهبود مدیریت و راهبری مناطق تحت تولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ازجمله موارد مطروحه در این نشست بوده که از جانب دبیرخانه پیگیری و به سازمان مرکزی اعلام می‌گردد.
رازانی ابراز امیدواری کرد: مساعدت و تسهیل لازم در ارائه خدمات به واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی از جانب سازمان متولی و با هماهنگی گمرک صورت خواهد پذیرفت.
در ادامه مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی ایران، تهیه طرح جامع منطقه ویژه لرستان را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این منطقه دانست و اشاره کرد در صورت تهیه و تدوین طرح جامع بسیاری از مشکلات منطقه مرتفع خواهد شد در غیر این صورت ممکن است امور منطقه با تعلیق مواجه شود.
دکتر آهنگران در ادامه افزود: گمرک مسئول کنترل ورود و خروج کالاست و در این راستا سازمان متولی منطقه بایستی تمهیدات لازم را فراهم نماید.



دیدگاه‌ها  

#1 یاری 1397-02-26 21:01
مسولان استان لرستان پیگیر تأسیس بندر خشک باشند همچنین طرح مجتمع فولاد پانصد هزارتنی لرستان را پیگیری کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا