یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور به ۷۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به گزارش یافته، حسین سلاح ورزی در شورا گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور مشاور عالی وزیر کشور اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام کشور شامل طرح‌هایی است که برخی از آن‌ها پیشرفت صفر تا صد درصدی دارند.
وی ادامه داد: در مجموع برآورد شد که برای تکمیل این پروژه‌ها به ۷۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قانون‌گذار تصمیم گرفت که در قالب ماده ۲۷ این طرح‌ها از طریق بخش خصوصی تکمیل شود.
سلاحورزی اضافه کرد: این تصمیم در نحوه توجیه‌پذیری ابهاماتی برای بخش خصوصی داشت، بنابراین اجرای آن چند سال طول کشید و اصلاح و مسائل جدی حل شد.
نائب رئیس اتاق ایران اضافه کرد: می‌توان کاربری تکمیلی برای این طرح و پروژه‌ها تعریف کرد و امکان اینکه بخش خصوصی بتواند از تسهیلات بانکی صندوق توسعه ملی برای تکمیل طرح‌ها استفاده کند را فراهم کرد.
وی یادآور شد: همچنین اگر دولت اجازه دهد این طرح‌ها قابل ترمیم شوند یا در صورت آوردن سرمایه‌گذار خارجی، دولت برای تضمین گارانتی دهد، در این صورت بخشی از مشکلات حل می‌شود.
سلاحورزی گفت: در رابطه با قیمت‌گذاری دولت نمی‌تواند قیمت‌ها را سرکوب کند.

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1397-02-21 11:19
دو دهه است که کلنگ کارخانه سیمان خرم آباد را زدند ولی هنوز هیچ خبری نشده حداقل سهام مردم را برگردانند
نقل قول کردن
#2 احمدوند 1397-02-21 11:20
هتل پارک صخره ای از سال ۱۳۷۶ تا کنون بلا تکلیف و نیمه تمام مانده حداقل آن را تغییر کاربری دهند چون مگر عمر مفید این سازه چقدر است ؟
نقل قول کردن
#3 یاری 1397-02-21 11:21
نمایندگان خرم آباد مصلی الغدیر و کتابخانه مرکزی که تنها یک طبقه دارند را تکمیل کنند
نقل قول کردن
#4 ویسی 1397-02-21 11:22
تمام جاده های لرستان چهار خطه و ایمن شدند بجز جاده خرم آباد به پلدختر که هر هفته سانحه دارد استاندار محترم حداقل نقاط حادثه خیز این محور را رفع کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا