یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان از تفویض بالاترین اختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در دادخواهی مالیاتی به استان‌ها خبر داد. 
ماندگار مرادي‌فرد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی لرستانبه گزارش پایگاه خبری یافته، با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و نمایندگان بخش خصوصی هیئت 251 مکرر قانون مالیات‌ها در اداره کل امور اقتصاد دارایی لرستان شروع به کارکرد. 
در این جلسه گودرز امیری این اقدام را یکی از بارزترین نمونه‌های تمرکززدایی در سطح کشور دانست و تأکید کرد: هیئت 251 استان با رعایت مقررات و حقوق دولت در اسرع وقت به اعتراض مؤدبانه رسیدگی کنند به‌نحوی‌که مؤدیان مالیاتی با رضایت کامل پرداخت کنند.
در ادامه ماندگار مرادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان نیز گفت: با واگذاری اختیار تشکیل هیئت 251 در  استان ازاین‌پس مؤدیان مالیاتی که بعد از قطعی شدن مالیات همچنان بر ناعادلانه بودن آن اعتراض دارند می‌توانند شکایات خود را به دبیرخانه هیئت مذکور مستقر در اداره کل اقتصاد و دارایی استان ارسال کنند و در صورت وجود شرایط لازم پرونده مالیاتی موردبررسی قرار خواهد گرفت. 
یادآور می‌شود؛  قبل از تفویض اختیار کلیه پرونده‌ها در مرکز عالی دادخواهی کشور متمرکز در وزارت امور اقتصاد و دارایی مطرح و رسیدگی می‌شد که زمان آن بسیار طولانی بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش کریمی 1397-02-21 13:05
مسولان به جای اخذ مالیات سنگین بفکر رونق بازار و تجارت باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا