یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: حدود ۵۰ هکتار از اراضی منطقه زیرکشت گلخانه خواهد رفت و سعی می‌شود در آینده نزدیک که زیرساخت‌ها فراهم شدند به فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان شهرستان واگذار شوند.
به گزارش یافته، سیدموسی خادمی در سفر یک روزه به دورود اظهار داشت: امروز از واحدهای صنعتی سیمان، فارسیت، بهداد و چدن و فولاد این شهرستان بازدید به عمل آمد که استعدادهای خوبی هستند که در این شهرستان ایجاد شده‌اند.
وی با بیان اینکه این واحدها دچار مشکلاتی هستند که هدف از بازدید امروز پیگیری برای رفع آنهاست، افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک هم و مالکین و سهام‌داران مشکلات موجود را رفع کنیم.
 خادمی به کارخانه سیمان دورود اشاره کرد و گفت: این واحد در حال پیگیری برای جایگزین شدن است.
استاندار لرستان با اشاره به کارخانه لوله الیاف بهداد بیان داشت: این واحد هم اکنون فعال بوده و مشکلات آن تا حدی حل شده که امیدواریم توسعه پیدا کند.
وی با بیان اینکه برای کارخانه فارسیت و چدن و فولاد هنوز برنامه عملیاتی مشخصی ارائه نشده است، ادامه داد: معتقدم این واحدها منابع مطلوبی هستند که در شهرستان ایجاد شده‌اند و جزء سرمایه‌گذاری‌های گذشته بوده که به خوبی انجام شده است.
 خادمی به توسعه و ایجاد بخش‌های جدید و بازسازی بیمارستان هفت تیر این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: اقداماتی که از محل طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده قابل تقدیر بوده و اورژانس و بخش زنان خوبی در آن طراحی شده است.
مدیر ارشد استان ادامه داد: در کنار بیمارستان جدیدی که جزء فعالیت‌های دولت در شهرستان بوده و قرار است در آینده نزدیک کلنگ‌زنی شود می‌تواند به حوزه درمان کمک موثری داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: هزینه بخش‌هایی که از محل تحول سلامت ایجاد شده بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان بوده و هم اکنون آماده افتتاح هستند که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.
 خادمی از دیگر پروژه‌های شهرستان کمربندی دورود را برشمرد و افزود: در این طرح تا حدودی کار انجام شده اما پیشرفت آن کند بوده و در این رابطه امروز تصمیماتی اتخاذ شده است که امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمان‌بندی توافق شده با پیمانکار در آینده نزدیک بخش زیادی از پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
استاندار لرستان ایجاد گلخانه توسط شرکت شهرک‌های کشاورزی در این شهرستان‌ها را از دیگر اقدامات ارزشمند عنوان کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی این پروژه انجام شده و در آینده نزدیک به طور رسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ هکتار از اراضی منطقه زیرکشت گلخانه خواهد رفت و سعی می‌شود در آینده نزدیک که زیرساخت‌ها فراهم شدند به فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان شهرستان واگذار شوند که باعث تحولی جدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 پاپی 1396-12-25 19:36
استاندار لرستان به طور جدی پیگیر احداث راه آهن دورود _ خرم آباد _ پلدختر _ اندیمشک باشد زیرا پایه پیشرفت هر منطقه راه آهن است همچنین طرح ها و پروژه های نیمه تکمیل استان را ، کامل و آماده افتتاح کند و دنبال احداث بندر خشک لرستان باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا