یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از پیگیری اجرای فاز 4 سیمان دورود خبر داد.
به گزارش یافته، گودرز امیری در جلسه بررسی مشکلات کارخانه سیمان دورود اظهار داشت: مشکل تغییر کاربری زمین احداث فاز 4 سیمان دورود رفع شد.
وی در ادامه افزود: با سرمایه‌گذاری شرکت فارس - خوزستان وابسته به شستا به زودی عملیات اجرایی این کارخانه جدید که جایگزین طرح فعلی است با حجم سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به بدهی معوق این مجموعه به سازمان تامین اجتماعی گفت: این کارخانه دو نوع بدهی به سازمان تامین اجتماعی دارد که نخست حدود 5 میلیارد بابت معوقات بیمه بوده و بدهی دوم مربوط به حسابرسی سال 82 تا 94 با انضمام جرائم حدود 20 میلیارد تومان است.
وی در ادامه افزود: در این جلسه مصوب شد که بدهی نخست تقسیط و بدهی دوم در صورت عدم توافق طرفین از طریق مراجع قضایی حل شود.
امیری به دیگر مشکلات کارخانه سیمان دورود اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر مسائل این مجموعه بدهی معوقات برق و گاز بود که با دستگاه‌های اجرایی مربوطه توافق شد به صورت قسطی پرداخت شود. همچنین محیط زیست با کلیت احداث فاز 4 سیمان دورود موافقت کرد.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: قرار شد بانک رفاه کارگران به عنوان مسئول سندیکایی تسهیلات احداث این کارخانه نسبت به تسریع و تسهیل تشکیل پرونده و ارسال به مرکز، اقدامات لازم را انجام دهد.
 
پروژه بزرگ جایگزینی کارخانه سیمان دورود به عملیات اجرایی نزدیک می‌شود
?صبح دیروز "سید موسی خادمی" استاندار لرستان جلسه‌ای با مهندس لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در خصوص رفع موانع باقیمانده در اجرای پروژه کارخانه سیمان دورود برگزار نمودند.
?در این جلسه ضمن دستیابی به راه‌حل‌های مناسب و رسیدن به نتایج مطلوب، برای عملیاتی کردن تصمیمات متخذه، هماهنگی‌های لازم با بانک عامل صورت پذیرفت و مقرر گردید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی طرح جایگزینی سیمان دورود آغاز شود.


دیدگاه‌ها  

#1 حمیدت 1396-11-26 08:51
راستی ، چه خبر از کارخانه سیمان خرم آباد ، فکر کنم به افسانه ها پیوسته دیگه
نقل قول کردن
#2 اکبر 1396-11-26 12:18
انشالله که راست باشه
نقل قول کردن
#3 مجید 1396-11-27 11:22
امیدوارم هر چه زودتر انجام بدن لرستان عزیز واقعا نیازمند سرمایه گذاری و تولید هست .
نقل قول کردن
#4 سپهوند 1396-11-27 18:17
به نقل از حمیدت:
راستی ، چه خبر از کارخانه سیمان خرم آباد ، فکر کنم به افسانه ها پیوسته دیگه

بعد از گذشت بیست سال هنوز بلاتکلیف است
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-11-28 11:21
اگه جایی گزین هستش چرا میگن فاز چهارم ... این کارخانه جز ویرانی محیط زیست و مرگ صدها نفر مبتلا به سرطان به علت آلودگی چه سودی برای لرستان داشته است چرا صنایع پاک و تبدیلی رو جایگزین نمی کنند ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا