یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۹۸ درصد سپرده‌گذاران مؤسسه‌های مالی- اعتباری تعیین تکلیف و تسویه حساب شدند و مابقی نیز در دستور کار است.
۹۸ درصد سپرده‌گذاران تسویه حساب شدندبه گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آخرین تصمیمات اتخاذشده در خصوص مؤسسه مالی- اعتباری کاسپین به کجا رسیده است افزود: اکنون تنها بحث کاسپین مطرح نیست بلکه همه تعاونی‌ها و مؤسسات مالی_ اعتباری نیز مطرح است؛ در مجموع هشت تعاونی بودند که بعداً مؤسسه کاسپین تشکیل شد تا بتواند امورات آن‌ها را انجام دهد.
وی گفت: برخی از افراد این مؤسسات و شرکت‌های مالی و اعتباری مانند فرشتگان بازداشت شدند.
محسنی اژه‌ای افزود: این پرونده‌ها دو بخش دارد؛ یک بخش قضایی مربوط به تعقیب متهمان، شناسایی اموال و کارشناسی اموال است که در دادسرا به جدیت دنبال می‌شود و حتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: بخش دیگر تعیین تکلیف سپرده‌گذاران است؛ این کار با کمک دولت، مجلس، بانک مرکزی و سپرده‌گذاران این چند مؤسسه از جمله فرشتگان، طوس، وحدت و ... با توجه به اموالی که از این مؤسسات شناسایی شده است انجام می‌شود.
محسنی اژه‌ای گفت: احتمالاً مواردی نیز در آینده شناسایی می‌شود؛ خط اعتباری در اختیار بانک‌ها قرار گرفته است تا بتوانند سپرده‌ی سپرده‌گذاران را پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-09-08 13:56
سود سپرده ها را به نرخ اولیه افتتاح حساب باید کامل بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا