یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان مرکز استان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اخیرا دستورالعمل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ گردیده که در واقع این ستاد جایگزین کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان می‌شود.
به گزارش یافته، سعید رازانی در اولین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اشاره به اقدامات مناسبی که در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان صورت گرفته اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به صورت جامع‌تری با اختیارات بیشتر جایگزین این کمیته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام قسمت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه قضایی به نوعی درگیر این ستاد هستند، افزود: وظایف هر قسمت در دستورالعمل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به تفکیک آمده است.
رازانی با بیان اینکه به صورت کلی آنچه در این ستاد برنامه‌ریزی شده، حل مشکلات مربوط به تولید، سرمایه‌گذاری و اجرای سیاست‌های اصل 44 است، بیان داشت: باید تلاش‌های بیشتری نسبت به گذشته صورت بگیرد و لازمه‌ی این امر، هماهنگی هر چه بیشتر تمام بخش‌ها و قسمت‌های مرتبط با این ستاد می‌باشد.
دادستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنانش؛ برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مصوبات مرکزی و تعامل و تبادل‌نظر با مقامات دولتی و غیردولتی در سطح استان در راستای اجرای هر چه بهتر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله وظایف ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش خصوصی به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و مساعدت در رفع آن، ایجاد هماهنگی در فعالیت هیات‌های مشاوره، کارشناسی و داوری متشکل از اعضای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و تعاون در جهت رفع اختلاف سرمایه‌گذاران و همچنین حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع در سطح استان از دیگر وظایف این ستاد می‌باشد.

دادستان مرکز استان: باید تلاش‌های بیشتری برای حل مشکلات اقتصاد صورت بگیرد

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-08-18 22:03
شما این همه مقررات دست و پا گیر برای سرمایه گذاری در استان ایجاد کرده اید چرا قوانین را اصلاح نمی کنید قانونی که مال هشتاد سال پیش بوده باید اصلاح شود یکی موانع بزرگ پیشرفت استان قوانین به درد نخور شماست
نقل قول کردن
#2 سالاری 1396-08-19 14:58
پروژه ونک پارک کیو چرا متوقف شد؟ این پروژه برای ایجاد اشتغال جوانان خیلی سودمند بود از نمایندگان و مسولان میخواهیم که پیگیری جدی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا