یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شهرک صنعتی شماره (3) خرم‌آباد خبر داد. به گزارش یافته، بختیار رازانی اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد در کیلومتر 7 جاده خرم‌آباد – بروجرد و در 7 کیلومتری سه‌راه کمالوند و با قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال، جنوب‌ و نزدیکی به فرودگاه و همچنین شبکه ریلی و حمل‌ونقل ترکیبی واقع است.
‎‎وی ضمن بیان اینکه مساحت این شهرک حدود 88 هکتار می‌باشد، گفت: 60 هکتار از اراضی این شهرک به کارخانه لاستیک‌سازی واگذارشده و این شهرک دارای سند تفکیکی با قطعات متفاوت می‌باشد که متعاقباً با مراجعه متقاضیان واجد شرایط و با داشتن جواز تأسیس متناسب با زون بندی شرکت اراضی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد دارای امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و جاده دسترسی بوده که مخزن آب آن نیز 1000 مترمکعب احداث‌شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد.
رازانی طی بازدیدی که از شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد داشت، گفت: از پروژه‌های در حال انجام جمع‌آوری آب‌های سطحی محدوده شهرک صنعتی از حوزه‌های آبریز بالادست شهرک می‌باشد که از طریق دو کانال در ضلع‌های شرقی و غربی شهرک در حال انجام می‌باشد.
وی در پایان گفت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند که این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها تمام تلاش خود را کرده و مشارکت صاحبان صنایع واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حقوق انتفاع سهم به‌سزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد داشت.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شهرک صنعتی شماره (3) خرم‌آباد خبر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم آریاوند 1396-08-03 13:50
شهرک۱و۲نیمه تعطیلندکارگاهاش ،شهرک۳چرا؟
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-08-03 20:42
این پول خرج تجهیز و راه اندازی شهرک های 1و2کنید بهتر است تا اینکه یک شهرک ویران دیگر اضافه شود البته هدف فروش زمین به قیمت گران است هدف شهرک صنعتی نیست
نقل قول کردن
#3 بابک 1396-08-04 11:04
خواهشا شهرک های قبلی و احداث شده را تجهیز کنید ، بعد سراغ شهرکهای دیگه برید

ای کاش ایشون میفرمودند چند درصد صنایع موجود در شهرکهای استان فعال میباشند .
نقل قول کردن
#4 حشمتیان 1396-08-04 14:32
لرستان در فقر صنعتی به سر میبرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا