یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: مسوولین باید به‌طور جد پیگیر پرداخت خسارت‌های بیمه به کشاورزان، باغداران و دامداران باشند، خسارت‌ها باید بر اساس درآمدها تعیین تکلیف شوند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی استان که با دو دستور کار؛ بیمه محصولات کشاورزی و تولید عسل در استان تشکیل گردید، اظهار داشت: در حوزه بیمه محصولات کشاورزی یک برش استانی از برنامه ششم توسعه کشور تهیه شود.
وی تأکید کرد: برای بیمه محصولات کشاورزی نیاز به پیوست فرهنگی است و ترغیب مردم و اعتمادسازی به تعهدات صندوق بیمه، مستلزم کار فرهنگی است.
 بازوند بیان داشت: در پرداخت خسارت‌های بیمه به کشاورزان باید به نحوی عمل شود که اعتماد مردم به صندوق بیمه از بین نرود چرا که مردم و به‌ویژه کشاورزان سرمایه‌های اصلی نظام هستند.
استاندار لرستان ادامه داد: مسئولین باید به‌طور جد پیگیر پرداخت خسارت‌های بیمه به کشاورزان، باغداران و دامداران باشند، خسارت‌ها باید بر اساس درآمدها تعیین تکلیف شوند.
 وی با تاکید بر این که عسل لرستان باید به‌عنوان یک برند ملی به کشور معرفی شود، افزود: در راستای برند سازی و معرفی عسل لرستان به کشور می‌توان در کنار محورهای مواصلاتی استان دکه‌های عرضه و فروش عسل ایجاد نمود.
 بازوند تشریح کرد: ‌کمیته‌ای متشکل از اداره کل استاندارد، تعاون، اداره امور اقتصادی استانداری با محوریت جهاد کشاورزی تشکیل و موانع تولید عسل در استان را معرفی نمایند.
 وی افزود: با اختصاص درصد قابل‌توجهی یارانه به تسهیلات تولیدکنندگان عسل در سال جاری می‌توان با اعطای تسهیلات کم‌بهره از تولیدکنندگان عسل حمایت کرد.
استاندار لرستان تأکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی ملزم به تهیه خوشه عسل در راستای توسعه این ظرفیت استانی تا یک ماه آینده شده و باید در این خوشه چگونگی تولید، برند سازی، عرضه و صادرات این محصول لحاظ گردد

دیدگاه‌ها  

#1 دانستن حق مردم است 1396-04-01 02:06
عجب ایده نوین و مهمی.تاسیس دکه عسل فروشی کنار جاده.آقای استاندار موضوع به این سادگی نیست.متخصصان برتدینگ و بازاریابی را استخدام کنید و به جوانان با سواد میدان دهید
نقل قول کردن
#2 شهروند 1 1396-04-01 13:20
سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست بازارچه ای است الکترونیکی و مجازی که طیف گسترده ای از کالاها در گروه بندی های مشخص در آن عرضه گردیده و صاحبان کالا و خدمات این امکان را دارند تا با عضویت در این سامانه و دریافت غرفه مجازی نسبت به عرضه محصولات خود اقدام نمایند از سوی دیگر خریداران با مراجعه به این سامانه می توانند کالاها ی مورد نیاز خود را خریداری و در نشانی مورد نظر خود تحویل گرفته و وجه آنرا به مامور پست پرداخت نمایند همچنین امکان پرداخت برخط هزینه های مربوطه با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی بانک پرداخت نماید . آدرس ebazar.post.ir بهترین روش برای فروش محصولات استان به سراسر کشور بصورت الکتترونیکی و با تضمین برگشت وجه کالا به صاحب کالا بدون واسطه و دلاال و با قیمت مناسب
نقل قول کردن
#3 سپهر 1396-04-01 18:01
هر وقت دژ شاپورخواست خرم آباد ثبت جهانی شد اون وقت حتما عسل لرستان به برند ملی تبدیل میشه.این دو تا کاملا به هم ارتباط دارن
نقل قول کردن
#4 کیوان 1396-04-01 21:16
بعد از چوپانی عسل فروشی هم خوبه اونم جلوی راها مواصلاتی ممنون اقای استاندار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا