یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان بانک مرکزی و موسسه اعتباری آرمان (توسعه/فردوسی/وحدت) در تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، از زمان مشکل پیش‌آمده برای این موسسه متأسفانه اکثر مسئولان آن یا گوشی تلفن خود را خاموش و یا از دسترس خارج کرده‌اند و همین پاسخگو نبودن، باعث رونق شایعات شده است.
بر همین اساس، تماس خبرنگار یافته با شماری از مسئولان موسسه نتیجه‌ای نداشت اما بر اساس شنیده‌ها از برخی منابع، در این جلسه مقرر شده است بخشی از دارایی‌های موسسه توسط بانک مرکزی آزاد شود و بانک ملی در قبال طلب سپرده‌گذاران به موسسه چک بدهد تا چک‌های آن‌ها پاس شود.
امیدواریم حالا که برخی مسئولان موسسه نامسئولیتی کرده و پاسخگو نیستند، حداقل روابط عمومی این موسسه فعال باشد و در قبال پاسخگویی به مردم و در جهت کاهش تنش‌ها، اقدام به انتشار اخبار به‌صورت سریع و شفاف بنماید.
 
 مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی با برنامه بانک مرکزی رفع می‌شود
سخنگوی دولت در واکنش به تجمعات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری کاسپین و آرمان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی بانک مرکزی امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات این سپرده‌گذاران حل شود.
به گزارش یافته به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمدباقر نوبخت در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات بانک سرمایه و سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری کاسپین و آرمان، تصریح کرد: رئیس بانک مرکزی در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران در خصوص وضعیت این نوع مؤسسات اعتباری و بانک‌ها گزارشی ارائه کرد.
وی افزود: برخی مؤسسات در سال‌های اخیر حتی بدون طی تمامی مراحل قانونی اقدام به فعالیت کردند که البته بانک مرکزی در جهت صیانت از سپرده‌های مردم مراقبت‌هایی را اعمال کرده است.
نوبخت با بیان این که در جلسه یکشنبه گذشته، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از این نوع موسسات اعتباری ارائه کرد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی بانک مرکزی امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات این‌ها حل شود، البته التفات دارید برخی از این مؤسسات در سال‌های گذشته بدون طی مراحل قانونی، اقدام به فعالیت کردند و بانک مرکزی الآن برای صیانت از سپرده‌های هم‌وطنان، اقدامات لازم را انجام داده است و به یاری خدا با برنامه بانک مرکزی بتوانیم مشکلات این هم‌وطنان را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 مریم 1396-03-16 16:25
ببخشید بخدا این موسسه خوب کار میکرد یا عده باور نداشتند ایمن موسسه بتون اینقدر بیش بره بخاطر همین یک کلاع وچهل کلاع کردن ومردم دهن بین باور کردن که ورشکسته شده در صورتی که اینطور نبودومن امیدوارم هرچه زودتر این مشکل پایان بگیرهواعتماد مردم دوباره به حالت اول برگده. به امید خداوند بزرگ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا