یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند وفاق ملی جهت تولید محصولات باکیفیت داخلی است
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان پور" با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیازمند وفاق ملی جهت افزایش تولید محصولات باکیفیت هستیم، گفت: تقویت شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی الزامی است.
وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند وفاق ملی جهت تولید محصولات باکیفیت داخلی است
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی درباره شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال"، گفت: افزایش تولید به‌ویژه در صنعت کشاورزی نیازمند ترسیم نقشه راهی جامع است تا بتوان علاوه بر افزایش تولید بسترهای اشتغال پایدار را برای بسیاری از جوانان و فارغ‌التحصیلان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه اقتصاد اشتغال‌زا تنها با حمایت از تولید داخلی رقم می‌خورد، تصریح کرد: برای بسترسازی برای اشتغال در کنار تولید، نیازمند آمایش سراسری تولید هستیم تا بتوان از تمام ظرفیت تولیدی کشور استفاده بهینه کرد.
کیان پور افزود: توسعه صنایع تبدیلی، جلوگیری از خام فروشی، ایجاد بازارهای از تولید به مصرف و تسهیلات کم‌بهره از الزامات تحقق شعار امسال است.
وی یادآور شد: با افزایش تولید به‌ویژه در حیطه کشاورزی علاوه بر افزایش تولید و اشتغال‌زایی می‌توان نبض صادراتی بازار جهانی کشاورزی را نیز با تداوم صادراتی در دست گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 فعال محیط زیست 1396-01-03 18:02
ای بابا این حرفهارو که سی ساله همه دارن میزنن جناب مهندس کیانپور گرامی اشتغال و کشاورزی وصنایع تبدیلی و....سند چشم انداز ۱۴۰۴ با همه معایبش هم که ترسیم شده باور کن داره خاک میخوره... نخبگان که رفتند اونهایی هم که هستند حوصله کاغذ بازی و توجیه تک به تک مثلا کارشناسان متخصص ادارات رو ندارند....
نقل قول کردن
#2 حسن 1396-01-04 23:13
شرکت های دانش بنیان در استان مورد توجه قرار ندارند . مسئولین بیشتر بدنبال بچه پولدارها هستند که برای استان اشتغال ایجاد کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا