یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا گفت: طرح مسکن قسطی با در نظر گرفتن میزان درآمد افراد و لحاظ ۳۰ درصد آن در عمل موفق خواهد بود.
http://yaftenews.ir/images/stories/portre/majid%20kianpoor2.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان‌پور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تعیین سیاست های مشخص با کارآمدی معین برای خانه دار کردن مردم، گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ مسکن در کشور ما 1.5 است از این رو باید فکری اساسی برای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه صورت بگیرد.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سالانه حدود 800 هزار ازدواج و تعداد زیادی طلاق در کشور ما رخ می‌دهد، افزود: باید تعداد واحد مسکونی مورد نیاز برای جوانان تامین شود تا انباشت نیاز مسکن را شاهد نباشیم.
وی با تاکید بر این که در صورت تولید مسکن نیز هر کسی توان خرید نداشته و برخی با اجاره مسکن خانه‌دار می‌شوند، تصریح کرد: باید در تامین مسکن توان مالی دهک‌های مختلف جامعه در نظر گرفته و همچنین منطق بر نیازهای آن ها تولید واحد مسکونی صورت بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این که نهادهای حمایتی باید کمک کننده دهک های ضعیف جامعه برای تهیه مسکن باشند، گفت: برای اقشار مختلف جامعه تولید مسکن در دولت‌های مختلف سیاست گذاری های مختلفی از جمله تامین زمین، مسکن مهر، مسکن اجتماعی و غیره داشته است.
وی با بیان اینکه باید در جهت خانه دار کردن مردم تلاش شود، افزود: دولت باید به یک زبان مشترک برای عرضه و تقاضا در بحث مسکن برسد تا به این ترتیب انباشت نیاز به مسکن در جامعه را شاهد نباشیم.
کیان پور با تاکید بر این که سیاست گذاری دولت ها باید برای بستر سازی جهت خانه دار شدن مردم باشد، تصریح کرد: کمیت و کیفیت در بحث تامین مسکن باید مدنظر باشد.
وی با بیان اینکه هیچ طرحی در زمینه مسکن تاکنون بدون نقص نبوده است، گفت: باید به دنبال رفع نواقص باشیم و با ابزارهای موجود نواقص را برطرف کنیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به پیشنهاد دولت در خصوص مسکن قسطی، گفت: مسکن قسطی باید برای اقشار مختلف جامعه تعریف‌های جداگانه داشته باشد تا در نهایت منجر به خانه دار شدن مردم شود.
وی با تاکید بر این که 30 درصد هزینه خانوار را مسکن به خود اختصاص می دهد، افزود: تامین مسکن در جامعه باید به سمت و سویی هدایت شود که میزان حقوق‌ها در نظر گرفته و منطبق بر آن تامین واحد مسکونی برای اقشار مختلف جامعه صورت بگیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ابزارها برای تامین مسکن در جامعه همسو با توان مالی مردم باید متفاوت باشد از این رو نباید یک نسخه واحد را برای تمام جامعه در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها  

#1 صالحی 1395-05-27 14:48
احسنت.وقتیکه کار باشد جوان طبق غریزه خودش میرود دنبال ازدواج.با این بیکاری و فقراقتصادی ازدواج قوز بالا قوز است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا