یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان از شرکت رازمهر (های‌لنت) خرم‌آباد ديدن كرد و از کارفرمای این شرکت به عنوان کارفرمای حامی کارگران تجلیل نمود.
به گزارش پايگاه خبري يافته، مدیر کل تأمین اجتماعی استان هدف از این بازدید را حمایت از کارفرمایان خوش حساب و حامی کارگر در راستای مقوله اقتصاد مقاومتی و تقویت تولی ملی عنوان کرد.
"شهناز حمزه‌لوی" با اشاره به برنامه‌های حمایتی تأمین اجتماعی از کارفرمایان تحت پوشش گفت: خوشبختانه با اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان بدهکار که هم اکنون آغاز شده است، می‌توانیم جهت احیاء و کمک به کارگاه‌های بحران‌دار حرکت و از طرفی کارفرمایان نیز با تقسیط بدهی‌های خود از پرداخت جرائم معاف شوند.
کارفرمای شرکت "های‌لنت" نيز گفت: تعداد 120 کارگر در قسمت‌های مختلف اين واحد توليدي مشغول به کار هستند که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه برای ما محسوب می‌شوند.
مهندس "رازميك مهرابی" با بیان این که خوشبختانه نه تنها هیچ آسیبی ناشی از تحریم به این شرکت تحمیل نشده است، افزود: اتفاقا این پدیده باعث رونق و افزایش تولید شرکت شده تا جائی که شرکت رازمهر 19 محصول را روانه بازار کرده است.
وی افزود: اکثر ماشین‌آلات و ادوات تولید این کارخانه کاملا داخلی و توسط این شرکت ساخته شده است.
 های‌لنت خرم‌آباد تقدير شد

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-04-19 23:12
به امید احیای صنعت شهر خرم آباد
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-04-20 02:34
ای کاش مثل همین سرمایه گذار با استعداد و خلاق در استان لرستان زیاد داشتیم.
نقل قول کردن
#3 کریم 1395-04-20 13:10
واقعا جای تاسف دارد حداقل از کارگر های بد بختی که در دو سال گذشته به دلیل امضاء نکردن نامه ای که توسط همین رئیس کارخانه تنظیم شده بود با مضمون دریافت حقوق و مزایا (البته قبل از پرداخت ) و تحصن آنها در استانداری یک سوالی می شد بعد تقدیر می کردید
البته کاری که قابل رسانه ای کردن با شه که انجام نمیشه
نقل قول کردن
#4 باحال 1396-01-30 17:54
لطفا اول مطمئن بشید که حقوق کارگران به موقع پرداخت میشه بعد سرتونو بالا بگیرید و با افتخار تشکر کنید اگه هم کارگری بگه حقوق نمیدی اخراج میشه بعد حقوق به کنار بیمه چی که تازگیا نمیریزه بزنید دست قشنگرو با افتخار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا