یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرحوم مرتضي هادي‌پور"مرتضی هادی‌پور" رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و دبیرِ‌خانه کشاورز استان لرستان صبح سه‌شنبه بر اثر حمله قلبی درگذشت.
به گزارش روابط عمومي اتاق بازرگاني خرم‌آباد، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام اين خبر، اظهار داشت: زنده‌یاد هادی‌پور از کارشناسان خبره‌ی حوزه‌ی کشاورزی بود که همواره با دلسوزی مسائل مرتبط با این حوزه را دنبال می‌کرد و حتی روز پیش از مرگش نیز در جلسه‌ی کمیسیون کشاورزی و مركز مطالعات آب اتاق ايران در تهران حضور یافته بود.
"حسین سلاح‌ورزی" با تاکید بر این که وي در حوزه‌ی کشاورزی و مسائل مرتبط صاحب‌نظر بود، گفت: هم اتاق خرم‌آباد و هم اتاق ایران همواره از تجربیات ارزشمند مرحوم هادي‌پور استفاده می‌نمود و جای خالی‌اش همواره احساس خواهد شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ مراسم تشییع و تدفین زنده‌یاد مرتضی هادی‌پور (از طايفه مختوا سگوند) چهارشنبه ساعت 9 صبح از درب غسالخانه صالحین به سمت مزار آن مرحوم واقع در قبرستان روستای زاهدشیر کمالوند برگزار می‌شود.
همچنین مراسم شب سوم و هفتم آن مرحوم نیز بعد از ظهر همان روز از ساعت 14 تا 16 در مسجد آیت‌الله کمالوند روستای مهدی‌آباد منعقد می‌گردد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1394-10-29 23:27
وخداوند رحمتش کند.
نقل قول کردن
#2 صورتیان 1394-10-30 21:19
خداوند ایشان راکه انصافاشخصیتی علمی ومردمی وخدوم وبدون حاشیه بودندرحمت کند انشاله
نقل قول کردن
#3 هادیپور 1394-11-09 13:37
بی همگان به سر شود
بی تو به سر نمیشود
داغ تو دارد این دلم......پدر عزیزم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا