یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به وضعیت هتل شاپورخواست خرم آباد گفت: با بانک ملت مذاکره نموده و مدیران بانک را متقاعد کرده‌ایم که این هتل را با قیمت کارشناسی و قابل اعتنا بفروشد.
به گزارش خبرگزاری مهر، "محمد اصلانی" ظهر چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی جهانگردی با بیان این که کار سختی نیست که چند سرمایه‌گذار با یکدیگر شریک شده و این هتل را خریداری و مدیریت کنند، تصریح کرد: با تنها هزار و ۲۰۰ تخت در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای لرستان نمی‌توان صنعت توریسم را توسعه داد.
وی با تاکید بر این که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر سرمایه‌گذاری که بخواهد هتل چهار ستاره یا بیش‌تر در استان احداث کند از پرداخت همه عوارض، هزینه مجوز‌ها و پروانه ساخت معاف می‌شود، افزود: تسهیلات حوزه گردشگری نیز از دیگر مشوق‌هایی است که برای سرمایه‌گذاران این حوزه در نظر گرفته‌ایم.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان این که هنوز یک سایت جامع و قابل اعتنا به زبان‌های مختلف برای معرفی استان تهیه نکرده‌ایم، تصریح کرد: معتقدیم اعتبار زیادی برای توسعه گردشگری استان نیاز است.
اصلانی با اشاره به این که قول می‌دهیم تا ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی برای تامین زیرساخت‌های گردشگری منطقه مخمل‌کوه بدهیم، گفت: این اعتبار برای تامین آب، برق، گاز، راه و سکوهای مور نیاز برای اسکان افراد هزینه می‌شود.
وی افزود: باید یک هلدینگ جامع گردشگری ایجاد کرده و سرمایه‌های خرد را تحت پوشش این هلدینگ جمع‌آوری کرده تا بتوان یک دهکده تفریحی توریستی در منطقه مخمل‌کوه ایجاد کرد.
اصلاني با بیان این که نیاز است که جلسات اداره کل میراث فرهنگی به صورت یک اتاق فکر و هر ۱۵ روز یک بار تشکیل شود، تصریح کرد: در جلسات این اتاق فکر چند طرح مهم و اساسی احصاء شده و برای تصویب در کارگروه گردشگری مطرح شود.

*توضیح: منبع این خبر همان طور که ابتدای پاراگراف دوم ذکر شده خبرگزاری مهر است. روابط عمومی معاونت عمرانی استانداری متذکر شد که نام هتلی که بانک ملت سرمایه‌پرداز آن بوده، شاپورخواست است و به همین دلیل، خبر اصلاح گردید.
طرف حساب هتل مالك صخره‌ای، بانک صنعت و معدن است.

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1394-07-08 16:40
جناب آقاي مهندس اصلاني به نظر من اين كارها زيربنايي نيستند و نخواهند بود ببينيد من طرحي را به برخي از دوستان در گروههاي تلگرام كه دوستداران طبيعت لرستان هستند ارائه كرده ام شما در منطقه يافته و در منطقه هشتاد پهلو ميتوانيد كمپ هاي كوهنوردي همانند كمپ هاي توچال و دماوند ايجاد كنيد و در خواهيد ديد ساليانه چقدر هيات هاي ورزشي و كوهنوردي به لرستان مي آيند.
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-07-08 17:21
هتل صخره اي خرم اباد با حدود بيست سال نيمه كاره ماندن به نماد توسعه نيافتگي استان لرستان تبديل شده و متاسفانه سوژه ي طنز هم شده و بناي تاريخي خطاب ميشود!اكنون با فروش ساختمان اين هتل معلوم نيست بالاخره چه زماني افتتاح ميشود؟!
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-07-08 17:30
موقعيت جغرافيايي هتل صخره اي خرم اباد واقعا منحصر به فرد است و به درياچه كيو-گردشگاه ساحلي زيباكنار-رودخان ه خرم رود-تپه باستاني كلاته كيو و مهمتر از همه به قلعه تاريخي فلك الافلاك چشم انداز بسيار زيبايي دارد.اميدوارم سراجام بعد از بيست سال تكليف اين هتل مشخص شود.
نقل قول کردن
#4 مجید 1394-07-08 19:36
این سوال رو باید از استاندار محترم پرسید که آقای استاندار شمایی که پیگیر ساخت هتل صخره ای بودید نتیجه اش چی شد.از همه مهم تر آقای استاندار سوال کنید که طرح توسعه فرودگاه خرم آباد که قرار بود پایان نیمه اول سال ٩۴افتتاحیه اش باشه کدومه.؟ما از سایت یافته میخام که از استاندار این سوالات پرسیده بشه.
نقل قول کردن
#5 شهروند. 1394-07-08 19:57
.از جناب دکتر عبدی نماینده شهرمان تقاضا داریم به علت استفاده از نام ابشان توسط مالك که ایشان را اردیبهشت ماه به محل احداث این خدا برد ودر حضور عبدی قول داد تا شهریور ماه آن را افتتاح کندلی همه شهروندان دیدند که این اتفاق میافتد بلکه قصدش فقط استفاده از نام نماینده بوده شکایت تا دیگر کسی جرات نکند جهت سر پوش گذاشتن بر تخلفاتش پشت سر مسولین قایم شد ودرس عبرتی برای دیگران
نقل قول کردن
#6 اسی 1394-07-09 07:48
فروش هتل توسط بانک و با نظارت دولت باید خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتاد
ولی حالا هم دست مریزاد
نقل قول کردن
#7 حق گو 1394-07-09 08:28
آقای اصلانی در زمان معاونت عمرانی آقای نیک زاد خلع ید مجری هتل صخره ای به جد در دستور کار قرار داشت و در آستانه خلع ید بود که تغییر و تحول در دولت رخ داد . شما لطفا این کار مهم را انجام دهید . هتل صخره ای الان جزو آثار باستانی شده است
نقل قول کردن
#8 رامین 1394-07-09 11:56
محض رضای خدا اقای استاندار قضیه این هتل رو تموم کن واقعا خسته شدیم بعد بیست سال هنوز افتتاح نشد بیشتر از این نگذارید مردم ناراحتی بکشند
نقل قول کردن
#9 محمد 1394-07-09 13:34
با صحبت های دوستانمان سپهر،مجید و یک شهروند موافقم
واقعا باید به حال این شهر گریست و متاسفم برای مدیرانی که بیست سال پیش پروژه این هتل را به این آقا واگذار کردند
این آقایون در پیشگاه خدا و مردم خرم آباد مسول هستن
همه مون رو مسخره کرده سه ماه پیش اومده اطلاعیه
استخدام نیرو برای هتل داده. واقعا فرار رو به جلو تا کی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای استاندار قول دادید تا هفته دولت سرنوشت هتل تعیین تکلیف بشه. پس چی شد اون قولتون؟
آبرومون پیش اقوام و دوستانی که تویه شهرهای دیگه
اند رفته وقتی میان خرم آباد و این نماد عقب ماندگی
رو میبینن. به شهرمون میخندن
نقل قول کردن
#10 احمد سپهوند 1394-07-09 14:07
چرا كسى از مسولين نميپرسه مگه خودتون جلوى پيشرفت هتل را نگرفتين مگه همين هفته قراداد را امضاء نكردين كه بودجه بياد براى پيشرفت كار پس چرا حالا ميايد و گزارش فروش ميدين حالا كه ميخواين بفروشين چرا حق رو زير پا ميزارين قيمت واقعى را اجازه نميدين اعلام كنن . و ما از اسم كسى استفاده نكرديم چندين ميليارد از جيب خرج كرديم و باز جلو راهمون را بستن
نقل قول کردن
#11 احمد رضا شلکه بیرانوند 1394-07-09 22:17
آش آنقدر شور بود که خان هم فهمید ، تا حالا اقدامات خودسرانه مالك هتل کم بود اکنون پسر گرامی اش احمد وارد میدان شده .
این شازده پسر که عشق اتومبیل سواری داشت از پول بی زبان بیت المال و به لطف دست و دل بازی پدر و بعد از چندین تصادف و هدر دادن منابع دولتی اکنون وارد عرصه سخنوری شده و مردم و دولت را به مسخره گرفته و به انها توهين ميكند.
باید از مسئولين پرسيد چرا با سوءاستفاده این جناب برخورد نمی کنید؟ چرا از نهادهای امنیتی و قضایی نمی پرسید؟ چرا بیست سال است این فرد به تنهایی استان را به مسخره گرفته و آنقدر بدبخت شده ایم که پسراو اینچنین بی پروا به مردم لرستان توهین می کند .
آقای استاندار خودت فرمودی هتل صخره ای نماد ناکارآمدی مدیریت در استان است پس بسم الله نشان دهید که کارآمد هستید و تکلیف هتل را یک بار برای همیشه روشن کنید
نقل قول کردن
#12 سپهر 1394-07-09 22:40
با اصلاح اين خبر توسط سايت يافته برايم يك سوال پيش امده اگر جواب ان را بدهيد خيلي ممنون ميشوم.ايا با فروش ساختمان متعلق به هتل شاپورخواست كاربري ان هم تغيير ميكند و پروژه اي به نام هتل شاپورخواست خرم اباد عملا هيچ وقت افتتاح نخواهد شد؟؟
__________________________
يافته: سلام. خدا مي‌داند! زيرا وضعيت اكثر پروژه‌هاي لرستان با همه جاي كشور فرق دارد. شروع آن‌ها با كلنگ‌زني و زمان پايان آن‌ها را فقط خدا مي‌داند ...
نقل قول کردن
#13 کیوان 1394-07-09 23:03
اون میخواسته سودی ببره اقای محترم كه برده.
الانم حتی اگر بخواهید هتل بفروشید ازش بگیرید اصلا مهم نیست
نقل قول کردن
#14 شهرام 1394-07-10 01:38
اتفاقا کار خوبی میکنن چون بالاخره یکی پیگیر میشه و توی میراث فرهنگی ثبتش میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا