یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری،‌ استاندار لرستان در این جلسه با خیر مقدم به معاون اجرایی رییس جمهور از پروژه‌های نیمه تعطیل و غیرفعال به عنوان یکی از چالش‌های مباحث اقتصادی این استان یاد کرد و افزود: هدف از سفر یک روزه‌ی محمد شریعتمداری به لرستان، بررسی این مشکلات بوده است.
هوشنگ بازوند با بیان این‌ که برای برون رفت از این مشکلات، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها به لرستان سوق داده‌ایم، اظهار داشت: در این استان تعداد 618 واحد تولیدی راکد و تعطیل شده به ارزش هزار و 762 میلیارد تومان وجود دارد؛ چنانچه بتواتیم این مبلغ را احیاء کنیم نگرانی‌ها در بخش اقتصادی برطرف می‌شود.
وی از تشکیل ستاد احیاء ظرفیت‌های راکد در لرستان خبر داد و گفت: این ستاد هر ماه با حضور بخش خصوصی، قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بانکها و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان که مرتبط با موضوع هستند تشکیل می‌شود.
استاندار لرستان، تعداد واحدهای اقتصادی که به تملک بانک‌ها درآمده‌اند را 64 واحد اعلام و تصریح کرد: ما از مدیران عامل بانک‌های لرستان خواستار احیاء این تعداد واحد اقتصادی هستیم.
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود به واحدهای سنگبری لرستان و مشکلات پیش روی آن ها اشاره کرد و بیان داشت: 38 درصد اشتغال استان در حوزه صنعت و معدن به واحدهای سنگبری مربوط است.
وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده گریبانگیر واحدهای سنگبری لرستان شده که با کمک اتاق خرم آباد راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات ارائه گردیده است.
رییس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت بازار کشور عراق برای شرکت‌های تولیدی و اقتصادی استان اشاره و تأکید کرد: تولیدکنندگان باید روی کیفیت کالاها توجه ویژه داشته باشند.
بازوند با بیان این‌که سرمایه گذار عرب را ملزم کردیم کارگاهی راه اندازی و عسل را بسته بندی کرده و به بازار ارائه دهد، اذعان داشت: باید بازار هدف شناسایی شود تا متناسب با نیاز آن بتوان به رقابت پرداخت.

دیدگاه‌ها  

#1 دکتر سعید 1394-06-06 03:38
فقط استاندار سخن گفتن ؟؟؟نماینده خرم اباد اونجا نبوده؟؟
_____________________________
يافته: مطالب نمايندگان در پست‌هاي جداگانه منتشر شده است
نقل قول کردن
#2 درد آشنا 1394-06-06 08:58
آقای مسوول پس کو متولی صنعت ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا