یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد گفت: با تمام توان از دهکده گردشگری و سلامت مخمل‌کوه این شهرستان حمایت می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاوری لرستان، مراد بیرانوند اظهار داشت: روند تغییر کاربری دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه خرم‌آباد را تسریع و برای 4 هکتار زمین نقشه‌برداری کردیم.
وی ادامه داد: قرار است در این 4 هکتار عرصه منابع ملی، طرح طوبا و کاشت درخت اجرا شود. در این خصوص مکاتباتمان را با منابع طبیعی لرستان انجام داده‌ایم.
مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد با بیان این‌ که اگر زمین مورد نظر واگذار شود، نهال رایگان در اختیار دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: نهال زیتون، انار، انگور و انجیر از جمله نهال‌هایی است که به صورت رایگان توزیع و کاشت خواهد شد.
بیرانوند، نظر مثبت خود را راجع به دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه خرم‌آباد اعلام و تصریح کرد: با تمام توان از این پروژه حمایت می‌کنیم و لازم است سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان نیز برای داشتن شهری خرم‌ و‌ آباد پای کار بیایند؛ چرا که با همدلی و همزبانی می‌توانیم این پروژه را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی، ایجاد اشتغال و برقراری امنیت در منطقه شبیخون خرم‌آباد را از مزیت‌های دهکده گردشگری و سلامت مخمل‌کوه برشمرد و بیان داشت: معتقدم با به بهره‌برداری رسیدن این دهکده شاهد رونق اقتصادی در مرکز لرستان خواهیم بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1394-06-04 11:04
ضمن تشکر از آقای بیرانوند مدیر جهاد
امیدواریم سایر مدیران استان مانند ایشان دلسوز وبا نگاه کمک به رونق و توسعه استان داشته باشند
دورود خدا بر آقای بیرانوند
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-04 11:31
يك خبر خوب ديگر در حوزه گردشگري شهرمان.فردا پنجشنبه مراسم كلنگ زني هتل چهار ستاره پارسيان با حضور معاون اجرايي رييس جمهور در مجتمع بام شهر خرم اباد برگزار خواهد شد.اما پروژه هتل پنج ستاره افلاك در بام شهر كه ساختمان ان نيمه كاره است چه ميشود؟
نقل قول کردن
#3 دهیاران بخش مرکزی خرم اباد 1394-06-04 13:16
انصافا مدیر شهرستان شایسته ترین مدیر استان بدون ریا کار مردم را حل میکند البته چون خودش صلاحیت مدیری را دارد و هیچ نماینده ای پشتش نیست کار انجام میده ااگر وصل نماینده ای بود شاید کار نمیکرد اما مدیری که هیچ وقت دروغ نمیگوید خانواده ای از شهدا و بدون ادعا مردی از جنس مردم کاش ده تا مدیر حق گو مانند این آقا داشتیم ولی متاسفانه بعضی ها تا مسولیت میگیرند درب اتاقشون بسته هست ولی این آقا امکان ندارد نیروی جهادی بتمام معنی هست کاش درس عبرتی باشد برا بعضی مدیران
نقل قول کردن
#4 همشهری 1394-06-04 22:28
کار خوبی است ولی باید مواظب باشند به اسم دهکده توریستی منجر به زمین خواری و کوه خواری نشود.
نقل قول کردن
#5 رامین 1394-06-05 01:13
خدا به مسولینی شبیه اقای بیرانوند توفیق بدهد که به مردم خدمت می کنند
نقل قول کردن
#6 سوگمند 1394-06-05 09:51
شخص سرمایه گذار از نیکان روزگاره و جدا عرض میکنم باید قدر حضور ایشون در خرم آباد رو دونست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا