یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برگزاری دوره آموزشی رایگان مراقبت از پوست و مو توسط شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از شركت‌هاي موفق استان لرستان با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان اولین نمایشگاه لوازم بهداشتی‌، آرایشی‌، مواد شوینده و سلولزی خرم‌آباد مواجه شد.
به گزارش يافته، این دوره آموزشی که در محل کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد و در اولین نمایشگاه مواد بهداشتی، آرایشی‌، مواد شوینده و سلولزی خرم‌آباد برگزار گرديد با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و به وی‍ِژه جامعه هدف این برنامه یعنی صاحبان کلینیک‌های زیبایی پوست و مو‌، خانواده‌های لرستانی‌، پزشکان‌، جوانان و ... روبه‌رو شد.
این دوره آموزشی به صورت رایگان و با هدف خدمت به سلامت جامعه و خانواده و به ویژه حوزه زیبایی‌، پوست و مو توسط "مهرداد شجاعی" مدرس دوره‌های آموزشی از قبیل دوره‌های( totو osp‌) در محل کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه دایمی خرم‌آباد برگزار گرديد.
شجاعی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کمک به خانواده‌ها‌، شاغلان و صاحبان حرف مرتبط با حوزه پوست و مو عنوان کرد و گفت: اجرای این دوره‌های آموزشی بهترین کمک برای سلامت خانواده‌، تسهیل و معرفی سبک مناسب استفاده از مواد بهداشتی‌، آرایشی ومواد شوینده است‌.
وی اظهار کرد‌: طبق آمارها بخش زیادی از افرادی که از سلامت مناسب پوست و مو برخوردارند‌، از اعتماد به نفس، تعاملات و ارتباطات مطلوب‌تر و مناسب‌تری در جامعه برخوردار هستند که این نوع ارتباط و اعتماد به نفس در همه بخش‌های زندگی از جمله کسب و کار ٰ مسایل شخصی، اصول تربیتی فرزندان و غیره‌، عامل موفقیت و دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی می‌شود.
وي خاطر‌نشان کرد: این دوره شامل آموزش‌های عمومی و اولیه مراقبت از پوست و مو بوده و هر فرد در هر رده سنی و با هر نوع پوست می‌تواند از آن‌ها بهره بگیرد.
مشاور شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر و مبدع برند سفر موفقیت با بیان این که هدف ما از این دوره آموزشی و مشاوره رایگان به جامعه‌، تقویت فرهنگ استفاده صحیح از مواد آرایشی و بهداشتی و آشنای کردن جامعه با محصولات با کیفیت آرایش و بهداشتی است‌، افزود: سالانه بخش زیادی از درآمدهای خانواده‌ها صرف تهیه مواد بهداشتی و آرایشی می‌شود و لازم است در این زمینه مشاوره‌های مناسب، علمی و دلسوزانه در اختیار مردم قرار گیرد و بر همین اساس شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در این دوره از نمایشگاه‌ها‌، اقدام به برگزاری این کارگاه نمود.
شجاعی تصریح کرد‌: این مجموعه آمادگی دارد تا در همه استان‌های کشور و در قالب نمایشگاه‌های مختلف حوزه سلامت و به ویژه پوست و مو به ارایه خدمات مشاوره رایگان به اقشار مختلف فعال در زمینه تولید و مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی بپردازد.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی برای برگزاری این دوره آموزشی با وجود این که در کم‌تر از 24 ساعت صورت گرفت با استقبال پرشور مردم خرم‌آباد مواجه شد تا حدی که بسیاری ار از افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی به صورت ایستاده تا پایان برنامه‌، از مطالب ارایه شده در کارگاه آموزشی، استفاده کردند.
شجاعی خاطر‌نشان کرد‌: هزینه برگزاری این کارگاه‌ها در این سطح بیش از یک میلیون تومان برای هر شرکت کننده است ولی از آن‌جا که شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر خدمت با اقشار مختلف جامعه و مصرف کنندگان محصولات بهداشتی آرایشی را در دستور کار خود دارد‌، نسبت به برگزاری این دوره اقدام کرد.
 نمایشگاه لوازم بهداشتی‌، آرایشی‌، مواد شوینده و سلولزی در خرم‌آباد/ موفقيت شركت‌هاي لرستان
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 وبگرد 1394-05-27 07:24
هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد !
معرفي مواد بهداشتي و آرايشي حتما كراوات هم لازم داره !!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا