یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: احداث شهرک صنوف آلاینده توسط بخش خصوصی بی‌نظیر است.
افتتاح فاز 2  شهرک صنوف آلاینده خرم‌آباد به گزارش یافته، هوشنگ بازوند صبح امروز در مراسم افتتاح فاز 2  شهرک صنوف آلاینده خرم‌آباد که با حضور شهردار  اعضای شورای شهر و دارندگان غرفه‌های این مجتمع برگزار شد، با بیان این‌که انتقال مابقی دارندگان صنوف آلاینده و برهم زننده آسایش مردم را به این شهرک در دستور کار ویژه داریم، تصریح کرد: ساخت این مجتمع توسط آقای قاضی اقدامی بی‌نظیر است که به توسعه شهر بهبود می‌بخشد.
وی افزود: در شهرهای دیگر، کمتر شاهد ساخت چنین شهرکی بوده‌ایم و کاری که سازنده این شهرک انجام داده است نمونه است.
بازوند با اشاره به این‌که شهر را شهروندان می‌سازند و استاندار و شهرداری مجری امورات هستند، خاطرنشان کرد: در کنار تأمین نیازهای مردم، آرامش و آسایش بایستی کنار یکدیگر به مردم داده شود.
استاندار لرستان از وجود خلاءهایی در رابطه به حضور و مشارکت در رابطه با توسعه شهر و استان انتقاد کرد و گفت: این مشکلات زمانی برطرف می‌شود که مردم مشارکت کنند و این در صورتی است که سرمایه‌گذاران فراوانی داریم.
وی بابیان این‌که بعضی از شهروندان مسیر حرکت زندگی خود را در تهران می‌بینند و استان را با گلایه‌مندی ترک می‌کنند، تشریح کرد: درست است که مسیر حرکت تهران بهتر است ولی ما با توسعه استان حداقل نباید بگذاریم ارتباط‌شان با استان قطع شود.
هوشنگ بازوند تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد با بودجه 130 میلیارد تومانی نمی‌تواند شهر را اداره کند و شورای شهر در جهت افزایش اعتبارات کمک دهنده شهرداری باشد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات مردم با ماده 100 و عوارض قابل‌ حل نیست و نباید به‌ عنوان محل درآمد شهرداری تلقی گردد چرا که فروش جسم شهر به نفع مردم و شهر نیست.
وی از گلایه برخی شهروندان در رابطه با این که شهروندان در خرم‌آباد نمی‌توانند خانه ویلایی داشته باشند، انتقادشان را درست عنوان کرد و ابراز داشت: ما نمی‌توانیم جوابی به آن‌ها بدهیم چرا که این موضوع یک چالش است که در جلوی راه ما قرار دارد.
بازوند تصريح كرد: باید شرایطی مهیا کنیم که مردم حق استفاده از خانه ویلایی را داشته باشند.
استاندار لرستان یادآور شد: ماه‌های نخست سال به شهردار پیشنهاد دادم که از پارک دانشجو تا فرودگاه به دارندگان مغازه‌ها امتیاز ویژه‌ای بدهیم تا شرایط سرمایه‌گذاری خودکفا 300 میلیارد تومانی به ارمغان بیاید ولی گویا عملی نشد.
وی با اشاره به این موضوع افزود: اگر قرار باشد مردم شهر را بسازند شهرداری بایستی در این مسیر حرکت کند.
بازوند در جواب صحبت‌های وفایی عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد در رابطه با ساخت یک فرهنگسرا در اين شهر، اظهار داشت: اگر شورا تمایل داشته باشد 50 درصد اعتبار آن را مصوب کنند تا استانداری هم از منابع عمرانی مابقی آن را تأمین کند تا این فرهنگسرا ساخته شود.

افتتاح فاز 2  شهرک صنوف آلاینده خرم‌آباد



دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1394-05-18 18:22
اقای استاندار چرا فکری به حال بلوط های زخمی نکرده اید چرا در سایتها حداقل یک بار ناراحتی خود را بیان نکردید چرا تمام ادارات استان را بسیج نکردید چراااااااا؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا