یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه جنگ شبانه «امشب» با موضوع پهلوانی شب گذشته از شبکه یک سیما با حضور معلم فداکار عشایری لرستان روی آنتن رفت.
به گزارش یافته، هفدهم شوال به مناسبت روز نبرد دلاورانه مولا علی (ع) با عمروبن عبدود در جنگ خندق در تقویم رسمی کشور به‌عنوان عزیز محمدی منشروز فرهنگ پهلوانی و آیین زورخانه‌ای نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت ویژه‌برنامه یکشنبه‌شب جنگ شبانه"امشب"، با حضور عزیز محمدی‌منش معلم فداکار لرستانی از شبکه یک سیما پخش شد.
عزیز محمدی منش که با لباس محلی مردان لرستان در این برنامه حاضر شده بود در بخش‌هایی از گفت‌وگو به بیان خاطرات تدریس در 16 سال حضور در مناطق عشایری و صعب‌العبور لرستان پرداخت.
وی در باره علت انتخاب معلمی عشایر گفت: بعد از پایان دوره سرباز معلم، احساس کردم زندگی من در کنار این مردم باید سپری شود تا درس مهر و محبت زبانی و عملی را از آن‌ها بیاموزم.
محمدی منش با به نمایش گذاشتن تصاویر کلاس و درس دانش‌آموزی از سختی کار و زندگی در مناطق عشایری سخن گفت.
قابل ذکر است عزیز محمدی منش سال 1357 در بخش زاغه از توابع خرم‌آباد چشم به جهان گشود و از سال 79 به خدمت آموزش‌وپرورش عشایری درآمد.
وی در تمام مدت خدمت در مناطق عشایری و صعب‌العبور بخش پاپی لرستان و حومه آن حضور داشت و به‌نوعی زندگی خود را وقف دانش آموزان عشایری کرده است.
از کارهای قابل‌توجه ایشان پیگیری و حمل کانکس برای کلاس درس در مناطق صعب‌العبور لرستان در سال 91 بود.
قابل‌ذکر است برنامه جنگ شبانه "امشب" به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای علی ضیا به‌صورت سه شب در هفته، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پس از سریال شبانگاهی شبکه و حوالی ساعت ۲۳ به مدت ۹۰ دقیقه با موضوعات مرتبط با سبک زندگی به روی آنتن می‌رود.
در برنامه شب گذشته مهدی و مرتضی فنونی زاده پیشکسوتان فوتبال و بازیکنان سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی ایران، رضا سوخته سرایی پهلوان زورخانه، کاپیتان و پیشکسوت کشتی‌گیر تیم ملی، حمید مظفری بازیگر کاراکتر پهلوان جواد در سریال پهلوانان نمی‌میرند از دیگر مهمانان این برنامه بودند.
در پایان این برنامه و به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی، تندیس پهلوانی به عزیز محمدی منش معلم فداکار عشایری لرستان اهداء شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 نجاتی 1394-05-13 15:21
سلام دوست و همکلاس عزیز جناب آقای عزیز محمدی منش ضمن تبریک امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید
نقل قول کردن
#2 حسینی 1394-05-14 04:57
متاسفانه وقت برنامه کم بود ، عزیز فرصت نداشت ،...
حیف شد. دورود ب. عزیز و همکا اکش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا