یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حکم صادره از سوی "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "محمد‌جعفر محمدزاده" مشاور رسانه‌ای وزیر ارشاد با حفظ سمت به محمدجعفر محمدزاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیعنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از متن این حکم خطاب به محمدزاده آمده است: نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.
بنابراین گزارش در بخش دیگری از این حکم جنتی بر هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت‌‌ها و واحدهای ستادی و استانی تاکید کرده است.
این گزارش می‌افزاید: در بخش دیگری از این حکم به پاسخ‌گویی سریع و به موقع به شبهات و ادعاهای نادرست، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره شده است.
پیش از این "بابک دربیکی" رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و در پی استعفای وی، بر اساس این حکم "محمد‌جعفر محمدزاده" مشاور رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس این مرکز منصوب شد.
محمدزاده پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 تا 1392 نیز بوده است. وي متولد 1347 در كوهدشت لرستان و داراي مدرك تحصيلي دكترا مي‌باشد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 وحید بیرانوند 1394-05-12 00:40
با سلام خدمت دکتر محمدزاده.
تبریکات همه لرستانی ها رو پذیرا باشید.
امیدواریم هم استانی هایی که شما رو وابسته به دولت یک دولت خاص دانسته و منکر زحمات شما بوده اند اینبار باز هم از در دوستی با شما وارد نشوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا