یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در اقدامي ارزشمند و انسانی در آستانه عيد فطر، جمعی از چهره‌هاي ورزشي استان لرستان با حضور در خانه سالمندان صدیق خرم‌آباد از نزدیک با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های گران‌قدر ساعتی هم‌صحبت شدند.
به گزارش یافته، در این حرکت خداپسندانه ورزشکاران لرستانی ثابت کردند دارای روحی بزرگ و جوانمردانه هستند. حضور چهره‌های سرشناس ورزش لرستان و ایران در خانه سالمندان صدیق موجی از نشاط و امید را در میان سالمندان اين مركز ایجاد کرد.
در همان لحظه‌ی ورود ورزشکاران لرستانی‌، یکی از پدراني كه زندگی خود را در خانه سالمندان سپری می‌کند با اهدا یک سبد گل به سيد نورالله سیف به نمایندگی از گروه ورزشکاران‌، مقدم عيادت كنندگان را ارج نهاد.
لیلا میرزایی مدیر اجرایی خانه سالمندان نيز برای حاضرین در خصوص بخش‌های مختلف خانه سالمندان توضیحات جامع و کاملی براي مهمانان بیان کرد. سپس هر کدام از ورزشکاران با اهدا شاخه‌های گل به سالمندان و همچنین پدریاران و مادریاران از زحمات آن‌ها تشکر کردند. 
همچنين آرش میراسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو به نمايندگي از گروه عيادت كننده دقایقی کوتاه از زحمات بی‌شائبه‌ی كاركنان خانه سالمندان تقدیر و تشکر کرد.
در بخش انتهایی مراسم به رسم یادبود ورزشکاران در کنار سالمندان اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند.
سيدنورالله سیف مسوول انجمن پیشکسوتان لرستان، آرش میراسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو، محمد جافری ،علی ‌دوست‌محمدی ملی‌پوش تیم کبدی، میثم علی‌حسینی عضو تیم ملی هاکی ایران، فرشید خدامرادی، میرزا سبزواری، مهران علی‌حسینی، ایوب میراسماعیلی و وحید طولابی با حضور خود در خانه سالمندان صدیق در این كار خیر شریک شدند.
 چهره‌هاي ورزشي‌ لرستان به خانه سالمندان صدیق رفتند
چهره‌هاي ورزشي‌ لرستان به خانه سالمندان صدیق رفتند
رضا  طولابی
 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفوی 1394-04-27 08:04
درود برشرفتان
نقل قول کردن
#2 P toolabi 1394-04-27 19:19
خدا به شما ها اجر بده و به این سالمندان عزیز صبر و دلخوشی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا